F138 in Catalunya 2013

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Inmotion-Photos.com
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2012 08:39
CONTACTCOLON

Foto van Fernando Alonso op volle snelheid met zijn nieuwe Ferrari F138 tijdens de wintertests op het circuit van Catalunya te Spanje.
Binnenkort veel meer foto's van deze testdagen op mijn website.

Je kan me ook gemakkelijk via Facebook volgen door op die pagina op de "vind ik leuk" button te klikken, en dan houd ik je automatisch op de hoogte van de nieuwste foto updates!

Afbeelding

Mvg,
Dennis
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

Foto is mooi met de auto scherp en de draaiende wielen,waar door de snelheid goed word weergegeven.
Alleen die reclamestrook aan de bovenzijde van de plaat vind ik erg storend.
Gebruikers-avatar
Inmotion-Photos.com
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2012 08:39
CONTACTCOLON

Bedankt voor je reactie!
De "reclame strook" mag je als storend ervaren. Persoonlijk vind ik enorme watermerken in de foto's erg storend en door dit boven de foto te plaatsen blijft de foto voor de rest verschoond van dit. Ik vind het zelf een mooie oplossing, maar dat is slechts mijn bescheiden mening :wink:
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Supermooi! Mag zo bij mij aan de muur!

De reclame stoort me niet, vind het (bij deze foto) eigenlijk wel een mooie oplossing
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Fraai foto hoor. Ik stem helaas ook op de storende reclame. :wink: Als het een crop is ben ik wel benieuwd hoe het er uit ziet als je de auto iets minder centraal zet. Door het krappe kader en de centrale positie mist de foto een beetje de snelheid die de auto wel heeft. (lekkere omschrijving maar ik hoop dat je mij begrijpt :D )

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

mooie foto! De reclame stoort een heel klein beetje, vind ik. Zit genoeg snelheid in de auto om de foto niet te verpesten.

Wauw, het is me wel een wagen hoor! Hoop echt dat Ferrari dit jaar weer eens kampioen wordt :)
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Anoniem 3

het lijken voor mij twee aparte foto's.
Een slechte van een bewogen achtergrond en een erg mooie van een voorbijsnellende race-auto.
Waarmee ik wil zeggen dat de foto van mij tot de rand van de boarding gecropped had mogen worden.
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Volgens mij valt niemand over je logo, maar over de vervormde reclame in de foto zelf.... Misschien ben je zelf onzeker over je logo? Het is een goede oplossing en inderdaad beter dan sommige lelijke watermerken.

Ik ben het in ieder geval eens met Telescoop, de onderste helft is errug mooi, de bovenste helft een stuk minder!
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
Inmotion-Photos.com
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2012 08:39
CONTACTCOLON

Iedereen bedankt voor de (foto) reacties. Formule 1 blijft voor mij toch één van de (zo niet de) lastigste sporten om te fotograferen vanwege de enorm hoge snelheid. Uiteraard kan je meer op safe spelen en de boel bevriezen, maar probeer toch zo veel mogelijk snelheid in de foto te brengen. Na een winterperiode van stilzitten was het dus toch weer even inkomen :D

@Rijk; Ik begrijp wat je bedoeld hoor. Met deze positie was het ook de bedoeling de auto er kleiner op te zetten en meer van het schitterende gebied te laten zien. Uiteraard heb ik hier veel meer foto's van, met de kadering zoals jij bedoeld. Echter had ik nu voor deze foto gekozen, maar op mijn site staan vergelijkbare met meer ruimte en komen er zeker nog een aantal bij in dat genre.

@Jozzy; Auto ziet er sinds jaren weer eens prima uit, echter zien de andere merken er ook heel sterk uit dit jaar, dus zal niet gemakkelijk worden.

@Telescoop; Als ik de foto tot de rand zou croppen zou de auto er niet helemaal op passen, en mis je de voor- en achtervleugel. Dat was dus geen optie. Dat de harde rand van boarding afsteekt tegen de achtergrond kan ik verder ook weinig aan doen. De typische Marshall huisjes met opdruk van het circuit laten duidelijk zien waar het is, maar zoals eerder hierboven genoemd heb ik hier veel variaties op met andere achtergronden. Die zullen je wellicht meer bevallen???

@Addy101, onzeker over mijn logo :lol: Mijn logo is super strak en mooi en daar ben ik totaal niet onzeker over. Google leest foto's uit, ook van dit forum, en je weet bij mijn foto's tenminste altijd waar ze vandaan komen :wink: . Nogmaals, ieder zijn mening... ik vind het een mooie oplossing ipv een watermerk groot in de foto.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar