Waarheen....

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Ook in Kyllburg gefotografeerd in april 2011. Net zo lang gewacht tot de situatie zich voordeed. Productief dagje :D

Afbeelding
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Ik vind de lucht ook hier een beetje te aangezet. Aan de linkerkant zijn de wolken daardoor uitgebeten.
Bovendien denk ik dat je net even te veel hebt verscherpt. Je ziet dat vooral aan de linkerkant (voor de kijker) van het torendak.
Maar verder dus wel weer een leuke (straat)foto.
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Dank voor de reactie :D Kan er verder mee. Overigens is het origineel prima en die ga ik printen :D. Zal d'r nog een keer naar kijken :D Voor wat betreft de wolken: tja, die worden aangeschenen door de zon. Heb er geen problemen mee, dat ze wat licht zijn.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar