Deutsche Tourwagen Masters 2012

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Inmotion-Photos.com
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2012 08:39
CONTACTCOLON

Daar ik de laatste tijd erg druk bezig ben met mijn nieuwe website zijn er een hoop foto's blijven liggen. Ondanks dat dit evenement eind augustus al verreden is op ons mooie circuitpark Zandvoort nu pas een impressie van mijn kant. Met BMW als nieuwkomer in het veld van de DTM vond op het circuit van Zandvoort een spectaculaire race plaats. Op de zaterdag was het Audi dat de klok sloeg met een bezetting op de eerste 5 plaatsen, maar bij de start van de race ging het al gelijk mis voor Scheider. Hij kwam niet van zijn plaats waarna Rockenfeller de eerste plaats overnam. Tijdens de race wist Mortara hem te passeren en later ook de race te winnen. Vanaf plek 5 wist Ekstrom zich ook nog op het podium te vestigen.

Op zaterdag heb ik tevens gebruik gemaakt om weer eens ouderwets een rondje om het circuit te lopen, en vanaf de buitenkant ook genoeg foto's te maken. Deze locaties en de overige (21 totaal) op het circuit heb ik samengevat in een handleiding voor mensen die graag meer variatie in hun foto's willen op het circuit en/of niet alle mooie plekken weten. Deze kan je hier bekijken.

De overige foto's die ik gemaakt heb zijn uiteraard op mijn website te bewonderen.

#01: Nadat Scheider niet van zijn plek kwam nam Rockenfeller gelijk de eerste plaats over.

33841

#02: Mortara in gevecht met Farfus in de tarzanbocht. Later zou hij de race op zijn naam schrijven.

33842

#03: Albuquerque is op volle snelheid onderweg naar de Arie Luyendijk bocht.

33843

#04: Vietoris stuurt zijn Mercedes het Scheivlak in.

33844

#05: Priaulx komt uit het Scheivlak en is onderweg naar de Marlboro bocht.

33845

#06: Wickens komt vanaf de Hunserug en is bovenaan bij het Scheivlak.

33846

#07: Tambay met zijn Audi door Hugenholtz.

33847

#08: Spengler kon geen potten breken tijdens de race maar werd uiteindelijk wel kampioen in de laatste race.

33848

#09: Jamie Green stuurt zijn Mercedes door de Marlboro bocht.

33849

#10: Wickens op volle snelheid met zijn Mercedes.

33850

#11: David Coulthard probeert een ontketende Tambay achter zich te houden.

33851

#12: Laatste foto die ik gemaakt heb van Ralf Schumacher, hij stopt met de DTM.

33852

#13: En ook Suzie Wolff heeft bekend gemaakt te stoppen met de DTM en zich te richten op open formule wagens.

33853

#14: Deze dame (Frey) heeft al aardige dingen laten zien tussen de gevestigde namen.

33854

Met vriendelijke groet,
Dennis
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Fraaie reeks. Knap hoe in elke foto de snelheid in de wielen zit.

Gr,

Michiel
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

wauw, super! Niet echt een favoriet, het zijn allemaal geweldige platen :)
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Erg mooie en gevarieerde serie, leuk dat wat eigenschappen van Zandvoort ook in beeld komen.
Prima combi van scherpte, kleuren en snelheid.

Maar uiteindelijk als geheel een beetje lang, waardoor er weinig nieuws meer komt.
Iets minder had het nog sterker gemaakt denk ik
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Inmotion-Photos.com
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2012 08:39
CONTACTCOLON

@mikeeagle; Bedankt voor je reactie. Meer van deze reeks is te vinden op mijn website.

@jozzy; Jij uiteraard ook bedankt voor je reactie. Leuk te lezen dat ze bevallen zijn!!!

@Frank64; Bedankt voor je reactie. Normaal gesproken streef ik er naar om maximaal 10 foto's te posten, om inderdaad de serie zo sterk mogelijk te houden. Deze keer echter (zoals ook in het inleidende stukje tekst) wou ik tevens de diversiteit laten zien van het circuit en de mogelijkheden tot fotograferen. Verschillende bochten, standpunten en coureurs. Zal de volgende keer weer een kortere reeks plaatsen :wink:
Gebruikers-avatar
Joopie01
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2009 19:15
CONTACTCOLON

Nadat ik van deze mooie strakke en gevarieerde serie heb genoten, gelijk nog even op je site gekeken..
Ook daar zijn nog tal van mooie plaatjes terug te vinden!

Foto 2, 5 en 6 zijn voor mij licht de favoriet, zonder de andere te kort te doen ;-)

Verder ben ik het helemaal eens met Frank64 en jozzy..

Keep up the good work!
Canon EOS 7D + grip | Canon EF-S 18-135mm F3.5-5.6 IS | Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM | Manfrotto 679B + 234RC Monokop | http://www.fotoshowcase.nl | http://www.facebook.com/fotoshowcase.nl
YD91
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2012 09:06

Hele mooie foto's. Nummer 2, 7, 10 en 14 vind ik het mooiste.
Gebruikers-avatar
Inmotion-Photos.com
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2012 08:39
CONTACTCOLON

@YD91; bedankt voor je reactie.

@Joopie01; bedankt voor je reactie!!! Leuk dat je ook even op mijn website hebt gekeken. Het is altijd lastig om uit het aantal foto's dat je maakt tijdens een weekend een selectie te maken, en van die selectie dan ook weer een kleine selectie te maken voor hier op het forum. Dus als je inderdaad meer wilt zien is het inderdaad handig om daar even een kijkje te nemen. Je kan ook mijn facebook pagina "liken", dan blijf je automatisch op de hoogte van de laatste foto updates.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar