Medewerkers Dynamic Fit

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Ben benieuwd hoe jullie deze ongeposeerde foto's vinden. Ze zijn gemaakt op basis van bestaand (dag/kunst-) licht.

Afbeelding
_MG_2529 by Marco de Boer, on Flickr

Afbeelding
_MG_2524 by Marco de Boer, on Flickr

Canon 5D MK I, Canon EF 85mm f/1.8
Laatst gewijzigd door 1 op PanzerFaustNL, in totaal 5 keer gewijzigd.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
wernerfotografie

Leuke kiekjes maar niet meer dan dat. Vind de scherpte diepte wel prima maar foto 1 vind ik te veel van de zijkant genomen en is de achtergrond wel heel druk en foto 2 stoor ik me ontzettend aan haar bril die dwars door haar ogen loopt. Een lager standpunt zodat je haar ogen wel zou kunnen zien was hier naar mijn mening veel beter geweest. Met die reden zou foto 2 ook gelijk bij mii de prullenbak ingaan. Zo te zien aan de titel werken ze in een fitness praktijk? Dat is namelijk niet terug te zien in de fotos.. Denk dat hier meer uit te halen is! Zet em op! Groeten Werner
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Ze waren onzichtbaar, de tweede foto was een uitsnede, waarom flickr nou plotseling de originele, want duim was weg in de uiteindelijke foto, neer zet, zal wel aan aperture liggen.

Dank Werner, het doel was niet heel duidelijk in mijn omschrijving. Het ging erom om medewerkers van dat bedrijf op de foto te zetten zonder dat zij dat door hadden. Dus een natuurlijke ongeposeerde foto opleverde.

Bij 1 was het niet mogelijk om dat anders te doen, of van achter de balie, maar dan was het niet on opgemerkt gebleven. Want van de "drukke kant" had een nog veel drukkere kant opgeleverd. Twee valt daarmee heel erg uit de toon, want je ziet niet dat zij achter de bar staat bezig is om iemand een drankje te geven.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar