Eerste portretten.

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
corny121
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2012 08:46
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Een eerste poging wat portretten te maken. Wat vind men van deze 5.

1

33623

2
Zelfde foto maar dan zwart-wit

33624

3

33626

4

33627


Ik was nog wat aan het stoeien met de sluitertijden en diafragma. Pas veel later realiseerde ik mij dat ik niet veel (helemaal niks dus, vergeten) met de ISO gedaan had, daar valt denk ik nog een hoop te halen omdat ik nu dus met (te) lange sluitertijden moest stoeien naar mijn zin.
Gebruikers-avatar
Tomssss
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2011 16:06
CONTACTCOLON

Hoi!

Portretfotografie vind ik zelf best lastig. Goed dat je het model niet geheel van voren hebt gefotografeerd. Jammer vind ik dat je in de eerste foto een reflectie van iets groens ziet in de bril, is naar mijn idee best storend. Verder zou ik persoonlijk 2 foto's geplaatst hebben: of de zwart/wit foto (nr 1) of de kleurenvariant (nr2) en dan één van foto 3 of 4. De foto's lijken best op elkaar namelijk.

Succes nog
Groetjes Tom
Mijn fotosite: http://schoumakers.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
corny121
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2012 08:46
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

De reflectie is een reflectie van de lamp in haar bril. Door de ontspiegeling van de bril licht het groen op. iemand tips om dat weg te krijgen?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar