[ERVARING] Touchdown Photo, Amersfoort

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

frankb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2005 06:20
WoonplaatsCOLON Elburg

Ook niet echt problemen gehad met Micheal,

Tot nu toe daar gekocht:
17-85 IS USM, met UV, C.pol filter en zonnekap (levertijd iets minder dan twee weken, was gemeld door Micheal)
Flitser 580EX (levertijd iets van 2 weken, was gemeld door Micheal) Helaas 1 dag later geleverd dan beloofd, buiten zijn schuld maar het kwam mij natuurlijk net verkeerd uit. :cry:
Batterygrip BG-E3 (Direct geleverd)

Ik werk in Amersfoort dus mijn spulletjes daar opgehaald.

Ervaring is dus goed, hij is een startende ondernemer en heeft daardoor niet veel voorraad, maar geeft goede info en is ook scherp geprijst.
Je kunt daar dus niet even met een berg lenzen gaan testen.

Ik zou er zo weer kopen.
Gebruikers-avatar
Kleintje Pils
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1626
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2005 11:54
WoonplaatsCOLON Leusden
CONTACTCOLON

Ik heb mijn Sigma EF-500DG Super ook bij Michael besteld, smorgens besteld, smiddags afgeleverd!

Ik ken Michael goed, samen doen we Touchdown Aviation.
Mzzls Remco

[url=http://www.touchdown-aviation.com][img]http://img718.imageshack.us/img718/8660/tda.jpg[/img][/url] [url=http://www.twitter.com/tda_tweet][img]http://img20.imageshack.us/img20/1516/twitterlogoheadern.png[/img][/url]
Gebruikers-avatar
ErikL
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 657
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2005 17:02
WoonplaatsCOLON Gemert - N.Br. - The Netherlands

Goede en snelle Service van Michael v/d Mee

Spullen waren al verstuurd voordat de betaling binnen was. Goed verpakt.

Zeker de moeite waard om eens te kijken op de site. Prijzen zijn voor een beginnende zaak ook erg goed!!

ErikL

Ps. Heb een zonnekap ET54 besteld voor m'n 55-200
[size=75]Canon EOS 350D | BG-E3 | EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 II | EF 50mm F1.8 mkII | EF 55-200mm F4.5-5.6 II USM | EF 100-400 f/4.5-5.6 [color=red]L[/color] IS USM |Filters: UV + Circ. Polarisatie | Speedlite 430EX + Omnibounce | SanDisk Ultra II 1Gb CF | SanDisk 256 Mb CF | Luxon Pro10 tripod | Vanguard VGT-4 Monopod | Lowepro Computrekker Plus AW[/size]
knapejor
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2005 16:27
WoonplaatsCOLON Limburg (Nederweert)
CONTACTCOLON

Deze zaak is echt aan te raden, als het gaat om snelle en goede afhandeling van bestellingen, en daarnaast ook zeer goede service en klantvriendelijkheid EN ook nog erg scherpe prijzen!

Vanwege de in eerste instantie vriendelijke en vlotte mails van Michael van der Mee heb ik mijn bestelling van de Canon EF 70-200mm F4/L USM bij Touchdown Photo geplaatst. Sneller dan verwacht kreeg ik een telefoontje dat de lenzen leverbaar waren. Gezien ik op de lijst stond, van mensen die de lens wilde hebben werd mij gevraagd of ik de lens ook nog daadwerkelijk wilde hebben.

Mijn bestelling is toen definitief gesteld, en ik heb de lens zeer snel in ontvangst mogen nemen.

Michael heeft wat mij betreft echt alles goed gedaan, en ik zal hier zeker meer gaan bestellen.

Zelfs de nazorg is super, de vragen of alles in orde is, en hoe het product bevalt, geven alleen NOG maar sterker aan, hoe Michael met zijn klanten om gaat. In 1 woord, subliem!

Nu ben ik een zeer trotse bezitter van deze lens, en kijk er naar uit om foto's te posten die hiermee gemaakt zijn. :D
Canon EOS 350D | BG-E1 | Canon EF-S 18-55 mm + UV Filter | Canon EF 50mm 1.8 II + UV Filter | Canon EF 70-200mm F4/L USM + UV Filter | Geheugenkaarten: Sandisk 1 GB Ultra II + SanDisk 256 MB
Roland Pastoor
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 833
GeregistreerdCOLON 03 Mrt 2006 19:12
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

Ook ik raad de zaak absoluut aan!
Sinds een week nu ongeveer de 30D in mijn bezit. Bij TDP besteld en afgehaald.

De vragen werden per e-mail altijd binnen 10 minuten beantwoord op een zeer vriendelijke toon. Je bent er duidelijk geen nummer, maar een klant.

Bij het afhalen van mijn 30D nog even een gesprek gehad met hem over de 28-75mm Tamron lens die ik nog graag wilde. Hij wist me te vertellen dat hij sinds een tijdje ook Tamron verkocht maar dat nog niet op de website had vermeld (nu wel trouwens). Gelijk maar een bestelling geplaatst waarop ik een track&trace nummer kreeg op het moment dat mijn pakket was verstuurd. Alles netjes aangekomen.

Kortom, mijn ervaringen met TDP zijn allemaal maar positief en ik zal er ook zeer zeker vaker aankopen doen!
Fotoset gekocht bij [url=http://www.foka.nl]FOKA.nl[/url].
Bezoek ook mijn site op [url=http://www.rolandfoto.nl]RolandFoto.nl[/url]
jurriaan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 128
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2005 22:43
WoonplaatsCOLON Rhenen

Inderdaad aanrader. Ik heb er mijn EF 50mm gekocht.
Aardige kerel Micheal, met veel verstand van zaken, fotogek, service en goede prijzen.
[url=http://www.projectbureauvlinder.nl]Artistieke talentontwikkeling van jonge mensen in 'n kansarme situatie[/url]
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Ik heb zelf niet een ervaring met deze winkel, maar mijn zusje laatst wel...
Kortsamengevat is het zeer zeker een ERG goede winkel! Mailt snel terug...

Alleen je moet geen winkel verwachten als je je bestelling op gaat halen... ergens een woninkje op 4 hoog in een flat... Maar ja, de winkel is goed, verkoper heeft kennis van zaken en de producten die die verkoopt ook gewoon goed.

Kortom zeer zeker een aanrader!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
Just Be-Art
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2006 18:20
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Kan daar alleen maar dezelfde ervaringen aan toevoegen. Bijna direct een vriendelijk e-mailberichtje terug wanneer je een vraag hebt. De camera die ik er heb besteld was voorradig. Michael van der Mee moest zo'n twee dagen later toch in mijn woonplaats zijn en is hem toen persoonlijk komen brengen. Toen bleek dat ik niet voldoende kleingeld voorradig had en hij niet voldoende wisselgeld bij zich had, heeft hij meer geld van mij gekregen en de volgende dag had hij het bedrag al overgemaakt op mijn rekening.
Dus erg tevreden!
Crizz
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 183
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2006 21:59
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Ik heb tot op heden nog geen bestellingen gedaan bij Touchdown, echter wel email contact gehad over het een en ander.

Ik moet zeggen dat dat zeker niet verkeerd is.
Michael is een oprechte kerel, die zijn zaakjes zo goed mogelijk op orde probeerd te houden.
www.aimhigh.nl
Leeuwtje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2006 19:57

Heb me flister er ook gehaald echt super snelle service :)

Was er erg tevreden over
CaNonTruDy
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2006 18:48
WoonplaatsCOLON Waar het huis staat

Wij hebben bijna alles via Touchdown aangeschaft en zijn er meer dan tevreden over. Je bent er echt klant die koning is. Michael is altijd snel qua e-mail en levering, scherp aan de prijs en meedenkend.
Kortom: vette pluim voor hem en zijn bedrijf.

Groet (Canon)Rob en Trudy.
[size=75]Lach naar het vogeltje.[/size]
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Heb er deze week wat gekocht. De EF24-105 f/4 L IS USM.

Prima antwoorden op mijn vragen en snel en goed verpakt geleverd.

Aanrader wat wij betreft.
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
Everpix
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2007 13:02
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

Hier ook al een hele goede ervaring met Touchdown!

Ben o.a. naar aanleiding van tips op dit forum :mrgreen: op zoek naar een EF 70-200L IS USM. Maar ik twijfel nog tussen de f/4 en f/2,8 uitvoering. Volgens testen die ik gelezen heb zou de f/4 versie scherpere resultaten opleveren dan de f/2,8 en bovendien uiteraard lichter en goedkoper zijn. Maar ik wil ook nog wel eens binnen fotograferen bij weinig licht en racemotors vastleggen, dus de f/2,8 is dan weer in het voordeel.

Ik heb Michael dan ook een mailtje gestuurd, mede omdat ik gezien heb dat hij zelf gebruik maakt van de f/2,8 en vragen naar de verschillen. Binnen 5 minuten werd ik al terug gebeld en heeft hij mijn vragen aangehoord. Hij vertelde dat hij geen ervaring met f/4 heeft, alleen kennissen van hem. Maar dat hij zelf wel goede ervaringen met de f/2,8 heeft, zelfs met een 1,4x converter. Hij nodigde mij dan ook uit om vrijblijvend langs te komen (ik woon ook in Amersfoort) en zijn objectief te komen proberen :shock:
Ongelovelijke service toch?
Het resultaat was inderdaad bevredigend, met mijn EOS 5D. Hij heeft ook nog even zijn 1D Mark II en 1D Mark II N erbij gepakt om verschillen te bekijken tussen de resultaten (geen of nauwelijks optisch verschil).
Verder een aantal zeer mooie resultaten van zijn vliegtuigfoto's gezien :o en gekwijld bij zijn 500 mm prime.
Ongelofelijk wat een service. Ik heb me dan ook voorgenomen om absoluut iets bij hem te kopen, al weet ik nog niet wat :wink:
Een foto is een bewaard stukje lichtinval.
Gebruikers-avatar
venz
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2007 16:06
WoonplaatsCOLON Oosterhout NB
CONTACTCOLON

Goeie ervaringen met Touchdown Photo! 580EX flitser besteld, geld overgemaakt + storting bevestigd via mail. Daarna heeft hij de flitser gelijk verzonden (geld was nog niet eens bij hem binnen, maar goed contact was al voldoende). Flitsertje de volgende dag al in huis!

Helaas bleek er alleen een Japanse handleiding bij de flitser te zitten, mailtje gestuurd en ik kreeg direct een NL handleiding in PDF als tijdelijke oplossing.

Bovendien was het flitsertje ook nog eens scherp geprijsd!

Resumé: Touchdown Photo is echt een aanrader! Erg klantvriendelijk, geïnteresseerd, servicegericht en betrouwbaar. Ik wou dat alle ondernemers in Nederland deze bovengenoemde kwaliteiten had...
Kanonnen en Appels...
Gebruikers-avatar
Digiklink
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2006 00:21
WoonplaatsCOLON Nieuwegein

Laat ik dan ook een door Touchdown Photo welverdiende duit in het zakje doen :

Touchdown Photo bleek de goedkoopste voor de 17-40, namelijk € 639,00. Op 19 juni 11:20 uur mailtje gestuurd met de vraag of hij hem ook had liggen. Om 11:23 uur mailtje terug : hij is op voorraad, en of ik er ook een 77 mm. filter bij wilde. Om 11:49 mailtje terug, dat ik de lens dan graag 20 juni op kom halen. Om 11:54 weer een mailtje van Michael : Lens ligt al klaar, inclusief een door mij bijbestelde afstandsbediening.

Vandaag dus ruim op tijd bij zijn huisadres in Amersfoort : keurige ontvangst in zijn werkkamer, lens werd door hem uitgepakt, controleerde nog even of alles er bij zat, de rekening werd opgemaakt en door mij voldaan.

Uiterst correct, netjes verzorgd, een welverdiende pluim gaat dus bij deze richting Amersfoort! Ik ga nou toch eens kijken of ik ECHT niets meer 'nodig' heb! Sympathieke, hardwerkende kerel, met hart voor zijn klanten en groots gevoel voor service. Kreeg zojuist nog een mailtje van hem met de vraag of alles in orde was qua lens en hij wenste mij veel foto-plezier met mijn nieuwe 17-40 L.... Corne, Konijn, K.E., eat your hart out!
Wat u niet zag of niet wilde zien.
Johnalb

Ik heb mijn Canon 300MM F4 gekocht bij TDP, prima advies en denk me met at je zoekt en wat daar mogelijk bijpast.

Ik heb de lens opgehaald, stond klaar samen bekene en geprobeerd en een keurige rekening gehad.

Ga zo door......
carpcatcher
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004 13:49
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Canon USM L 24mm 1.4
super snelle email reacties, en levering was ook de volgende dag binnen. perfect.
Gebruikers-avatar
FrankSchouenberg
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2007 22:35
WoonplaatsCOLON Almere

Het wordt een beetje eentonig :wink:

Woensdagavond om 23:00 de 30D met 17-85 besteld. Screenshotje van overboeking gemaild en donderdagmorgen om 0:30 al bevestiging van de betaling.

Zou het toestel eigenlijk zaterdag gaan ophalen, maar heb dat vandaag al gedaan :D

Kreeg een uitleg over het toestel, alles gecheckt, gewoon prima !!
30D - 17-85 IS USM - 70-200 [color=red]L[/color]4 IS USM - 4GB Extreme III
Gebruikers-avatar
Andras
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005 18:12
WoonplaatsCOLON Zandvoort
CONTACTCOLON

Michael gaat het echt druk krijgen..lol

Wilde laatst een Bigma 50-500 mm bestellen, moest helaas wachten tot ie op voorraad zou zijn, op 6 juli op z'n vroegst. Dat zou te krap zijn en teveel risico dat ie alsnog niet zou binnenkomen, dus die koop ging jammer genoeg niet door.

Paar dagen later belde Michael zelf op om te zeggen dat hij toch nog een 50-500 mm kon regelen als ik nog geinteresseerd was. Dat was ik zeker maar ik had al een objectief gehuurd. Nu kon ik mooi meteen de knoop doorhakken en i.p.v. 350D te lenen van een buurman, de EOS 30D te bestellen. Ga hem morgen ophalen, maar tot nu toe een hele prettige manier van contact. Daar zouden meer winkels een voorbeeld aan moeten nemen.

Top gewoon!
Greetz

Andras

http://www.afterburnerphotography.com
Canon gear and lots of rental
Niels B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2006 12:00
WoonplaatsCOLON Nunspeet
CONTACTCOLON

Gister bij Michael mijn 70-200 F2.8 opgehaald.

20-08 Maandagavond laat besteld
21-08 E-mail contact met Michael gehad
21-08 +/-15:30 lens opgehaald bij Michael met filter er bij. Lens uit de doos gehaald op camera gedaan even test foto gemaakt helemaal goed, Michael weer alles netjes in gepakt.

Top Michael als ik weer wat nodig heb kom ik zeker bij Touchdown op de site langs. :D
40D |350D(backup) | 70-200 F2.8 | 28-70 F2.8-4.0
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar