TT 2012. Vrije trainingen donderdag

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Jasper B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011 14:45

Hallo,

De TT is al weer een tijdje achter ons, maar toch wilde ik deze posten. Ik ben zeer benieuwd naar de commentaren. Gebruikt spul: 50D, 70-200 F2.8 IS USM Mk II, Extender 2.0 MkIII

1. Onze enige vertegenwoordiging in het MotoGp circus: Jasper Iwema. Insturend GT bocht. Alleen met de 70-200 genomen
[

32409

2. Scott Derou. Aanstormend talent in de Red Bull Rookies Cup. Vol ingezoomd met de 70-200 en de 2.0 extender ertussen

32410

3. Casey Stoner trekt een wheely ingaand Veenslang. Voor mij persoonlijk is deze foto mijn 'pride en joy', aan de andere kant denk ik dat ie scherpte mist. Maar dat kan ook aan mijn monitor liggen. Genomen met de 70-200 icm de 2.0 extender. Natuurlijk wat gecropt.

32411

4. Casey Stoner stuurt 'm door Ossenbroeken. Zwaar gecropt uiteraard want zelfs op 400 mm toch redelijk ver weg

32412

5. Nicky Hayden zoekt contact. Geluksmomentje

32413

6. Jasper Iwema met een conculega, aanremmend voor de GT. Alleen met de 70-200 genomen en gecropt.

32414

Afijn, van de 748 foto's vond ik dit wel de beste. Had met de extender wel last van traag scherpstellen, maar ja, het was dan ook te verwachten. Ondertussen al wel tips gekregen hoe het beter kan.

Laat maar horen!

Bedankt voor het kijken alvast

Gr

Jasper :)
50D, 50mm F1.8 II, 70-200 F2.8L IS USM II, , 580 EXII
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Sterke pics, prima reclame voor je gear ook...
De techniek heb je duidelijk onder controle.

Wat de scherpte van de wheely betreft, leker trots zijn, meesten zouden blij zijn met een dergelijk resultaat.
De ruime foto is de minste, had hem uit de serie gelaten.

Persoonlijk tintje
Wat de serie betreft, de onderlinge verschillen wat licht betreft lopen wat ver uit elkaar.
Van heel erg licht (zoals de wheely) tot grauw/donker.
Ik zou ze persoonlijk met nabewerken iets dichter bij elkaar zien te brengen.
Maar smaken verschillen...
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Jasper B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011 14:45

Bedankt voor de kritieken Frank. Aan de apparatuur heeft het zeker niet gelegen.
Die verschillen in belichting ben ik met je eens. Punt was ook wel een beetje dat er 's ochtends volop zon was (zie ook foto 5 die redelijke uitgebeten plekken heeft), en de nabewerking in LR niet altijd volgens dezelfde settings was.
50D, 50mm F1.8 II, 70-200 F2.8L IS USM II, , 580 EXII
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Tsja... HEt weer is niet te beinvloeden helaas
Zijn achter nog wel dichter wat bij elkaar te bengen, maar ze zijn ook zo hoe dan ook zeer geslaagd hoor.. :)
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar