Wat heeft een uil met radijs te maken

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Arie_Radijssie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 159
GeregistreerdCOLON 11 Jun 2009 23:04
WoonplaatsCOLON Nederland

Wat heeft een uil nu met radijs te maken

In de kas waar ik radijs teel, wil wel eens een muisje binnenkomen want die lusten echt wel radijs
nu heb ik mijn tuin vlak bij het Staalduinse bos waar ook wel uilen zitten natuurlijk.
Wat wil vandaag het geval????
Kijk ik in m'n kas en zie ik opeens een jonge uil zitten, toch even fototoestel opgehaald thuis en gauw een kiekje gemaakt
in de kas, zie ik opeens nog een uil, niet teveel opjagen natuurlijk want anders vliegen ze zich te pletter tegen de ruiten
Daarna de deur van de kas maar opengezet en hopen dat ze via een luchtraam of de deur een weg naar buiten vinden

31921


gr. Arjan
Ik hoop dat ik oud genoeg word om echt veel te fotograferen, hier op dit forum kan ik alvast ontzettend veel leren!!!!!
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Leuke waarneming en leuk om de uiltjes van zo dichtbij te kunnen zien. Hopelijk hebben ze hun weg naar buiten weer gevonden... ;)
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Zo dat zal gaaf zijn geweest om te zien!
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Arie_Radijssie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 159
GeregistreerdCOLON 11 Jun 2009 23:04
WoonplaatsCOLON Nederland

Was leuk om eens op de foto te zetten maar ik hoop dat nr.2 in navolging van nr. 1 gauw weer naar buiten vliegt en verder een mooi en lekker hapje voortaan maar buiten zoekt en vind.

gr. Arjan
Ik hoop dat ik oud genoeg word om echt veel te fotograferen, hier op dit forum kan ik alvast ontzettend veel leren!!!!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar