Jessy @ Marktrock Leuven 2012

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

Afgelopen weekend naar Marktrock in Leuven geweest en deze plaat gemaakt :

Afbeelding
Jessy @ Marktrock Leuven 2012 by Urbexphotography, on Flickr

Graag jullie gedacht erover.
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

Wow de reaktie spatte eraf.

Bedankt!!!!
Gebruikers-avatar
Petertje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 586
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 19:42
WoonplaatsCOLON Steenwijk
CONTACTCOLON

Volgens mij zit de foto technisch goed inelkaar, scherpte op de juiste kleur, verder ook fijne kleuren.
5DII+grip|7DII+grip|canon 8-15F4L Fisheye|canon 16-35F2.8L II|canon 70-200F2.8LIS II||canon 300F4LIS|sigma 105 macro|580exII|430 ex|1.4X Extender
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Sjips, volgens mij ben ik wat anders gaan doen voordat ik de reactie had geplaatst. Bij deze poging 2.

Je hebt hier een mooi moment te pakken van Jessy. Terwijl ze wel vol haar mond open heeft voor het zingen is het geen verkrampte blik of rare mond die ze er bij trekt. Dat is toch wel iets wat je op veel andere foto's wel ziet. Schitterende concertkleuren ook in de achtergrond, past mooi bij de foto. De foto is misschien een tikkie te warm al geeft dit ook wel een boel sfeer aan het geheel. Je zal hier zelf in je nabewerking wel een bewuste keuze voor gemaakt hebben en zoals geschreven bepaalt dit wel de sfeer voor een deel.

Vind het wel jammer dat je maar 1 foto plaatst. Maakt het ook wat moeilijker reageren omdat het maar 1 foto is die de kijker de hele sfeer moet laten proven. Een tweetal foto's meer geeft toch net een wat completer beeld van het concert.

Maar als foto; geslaagd. Mooie concertfoto's op je Flickr ook trouwens.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

Bedankt voor zij de moeite hebben genomen op deze foto commentaar te geven.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar