Dordt in stoom

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
harada
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2010 17:03

Hij is wat laat maar toch de fotos van Dordrecht in stoom 23,24 en 25 mei

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding


Mvg

Harada
Aut viam inveniam, aut faciam "Of ik vind een weg, of ik maak er één"
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

ik vind de hdr wel gaaf om te zien enkel stoor ik me enorm om die witte rand die om de locomotief hangt dat lijkt gewoon enorm gefotoshopt dat kijkt niet mooi weg.
Rinaldo Gisquiere
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2012 06:18

Mooi gedaan alleen jammer van de hallo's, iets temperen en het zal er nog mooier uitzien.

Mvgr
Rinaldo
Canon eos 60D , EF 85mm f1.8USM, EF-S18-200mm f/3.5-5.6 IS
Digital arts photography Rinaldo Gisquiere
slashdesign
Apist0
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 534
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2011 16:11

Inderdaad, de halo's storen, echt te heftig bewerkt voor mij. De donkere gedeelten en schaduwen zijn voor mij iets te donker geworden, bijv. op 6 op de schoorsteen te zien; daar had ik nog graag meer detail willen zien. Dat zie je door alle platen heen, maar bij sommige werkt het beter dan andere.
Bijv 2 vind ik best een tijdloze plaat. Lijkt net een plaat uit de 20'er jaren ofzo, erg cool. Ook veel mooier nabewerkt dan de rest. 4 stoort het feit dat hij niet recht staat. Probeer misschien in 1 serie 1 nabewerking te kiezen, en dan kies ik persoonlijk die van 2.
Canon 60D :: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM :: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM :: Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM :: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro :: Canon 430EXII :: Yongnuo YN-460II :: Cactus V5
http://www.flickr.com/photos/Apist0
Gebruikers-avatar
harada
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2010 17:03

De halos zitten um in de nabewerking heb het geprobeerd te minderen door instellingen aan te passen maar dan valt het effect wat ik wil bereiken in de foto weg.
Toch bedankt voor de opmerkingen foto 4 staat idd wat scheef maarja dat kwam omdat ik op het spoor ernaast lag met mijn hoofd schuinomhoog te fotograferen en zonder statief 3 fotos voor hdr maken in de regen op het spoor dan wilt tie wat scheef staan hier en daar :P zal volgende keer idd ook proberen 1 nabewerking te kiezen ipv hdr en zwartwit door elkaar

Mvg

Harada-Rene
Aut viam inveniam, aut faciam "Of ik vind een weg, of ik maak er één"
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar