zelf portretje

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
keesenzo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 96
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2011 11:26

Mij zelf maar eens als model gestrikt. Pff valt niet mee om je zelf goed op de foto te krijgen. veel trial en error, heen en weer rennen tussen camera en stoel, aanpassen , checken en ondertussen moet je je model ook nog eens gemotiveerd houden ;-). maar uiteindelijk is dit het resultaat, ben er best een beetje trots op maar er valt vast nog een hoop te verbeteren. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en wat ik zou kunnen doen om te verbeteren

gebruikt : Nissin di622 mark ii in een Lastolite Ezybox hotshoe softbox boven de camera radio triggered , zilveren reflector op schoot net uit beeld
om de schaduwen wat op te lichten, ( soort van clamshell idee dus ) , papier rol van de hobby winkel als achtergrond.

31041


groeten,
Kees
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik weet uit ervaring hoe lastig het inderdaad is om een zelfportretje te maken.. Ik vind hem goed gelukt in elk geval! Belichting is netjes, schaduw op je achtergrond ook..
wernerfotografie

+1 Prima zelfportretje alleen volgende keer iets vrolijker kijken ;)
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

zelfportret? :o

erg goed voorelkaar gekregen! ;)
ik heb het ook eens geprobeerd.. maar het was niet zo goed gelukt als deze!! ;)

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
keesenzo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 96
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2011 11:26

Dank voor de leuke reacties!
@werner, ik ben al aan het oefenen ;-)

Kees
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar