Vliegtijden volkel

Algemene vragen over vliegtuigspotten

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Aerowswift
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 240
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012 21:33
WoonplaatsCOLON Veghel

Ik werk in volkel ongeveer 1,5 km vanaf de basis en we zitten precies onder de aanvlieg route.
Nu stond ik vandaag rond 11:00 buiten te roken en kwam er een big-ass transport vliegtuig over, soort mini-Antonov 124 ( even gezocht en het was een il-76) en even later rond kwart voor 4 ,7 straaljagers informatie. Maargoed er komen bijna iedere week wel leuke vliegtuigen laag overvliegen en mijn vraag is nu kun je ook ergens een vliegschema vinden met wat er te wachten staat? Lijkt me mooi om een keer zo een beestje op de foto te zetten.
flight
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 153
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2012 17:13
WoonplaatsCOLON ZAANDIJK

Ga naar http://www.SGVolkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
CANON EOS 7D;CANON EOS 5D Mark II |Canon EF 24-70mm f/2.8L |Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM | Extender 2x III | Nikon Coolpix P4 VR
en een 
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Het is niet heel ver van te voren, maar sommige dingen kondigen wel van te voren aan via: @VlbVolkel op Twitter.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
Aerowswift
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 240
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012 21:33
WoonplaatsCOLON Veghel

Ok dank jullie ik zal deze in de gaten houden en die op twitter gaan bekijken
twistersam

Aerowswift schreefCOLONIk werk in volkel ongeveer 1,5 km vanaf de basis en we zitten precies onder de aanvlieg route.
Nu stond ik vandaag rond 11:00 buiten te roken en kwam er een big-ass transport vliegtuig over, soort mini-Antonov 124 ( even gezocht en het was een il-76)
Toch geen IL-76 maar het was een C-17 van de US air force.

Lokale fighters vliegen doorgaans twee missies per dag, een in de ochtend (tussen 9:00 en 12:00 uur) en een in de middag (tussen 13:00 en 16:00 uur). Bezoekers worden soms aangekondigd maar vaker niet.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar