welk objectief?

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Michel H
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2012 12:00

Alloa (hobby)fotografen,

Volgende week ben ik èèn dag te vinden het het circuit van assen (TT assen). Ik ben in het bezit van een eos 600D. En ik vroeg me af welke objectief ik het best kan gebruiken voor het fotograferen, van de voorbij rijdende moteren? Wou ook graag weten of er in de buurt van Vlissingen, een zaak/verhuurbedrijf die opjectiefen verhuurd aan particulieren?

Alvast bedankt

Gr Michel H
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Met een 70-200mm of beter met een 300mm of 400mm kom je aardig uit de voeten lijkt mij.

Sta je op de tribune of mag je dicht bij de baan komen?
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
wernerfotografie

Als het om de trainingen gaat en je dus overal mag komen (rond de baan dan he;) geen vaste zit of staan plekke in ieder geval)dan moet het wel lukken met een 70-200. Aangezien het overdag is en hopelijk mooi weer! is dan de100-400L wat ? Ik woon zelf naast Assen en ben in bezit van een 70-200 en heb me altijd prima kunnen vermaken op de baan. Nu ik een 5d2 heb kom ik wel net wat millimeters te kort maar is het via croppen nog steeds prima te doen!

Welke dag ga je die kant op? Ga zelf namelijk ook wel ff een kijkje nemen op de baan!

Groetjes Werner
Michel H
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2012 12:00

Ik zit op de tribune, kan ik met een 400mm vanaf de tribune hiermee goede platen schieten? Ik zit op de 2e rij, en weet even niet meer welk vak. Bedankt voor de reactie's
flight
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 153
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2012 17:13
WoonplaatsCOLON ZAANDIJK

wernerfotografie schreefCOLONAls het om de trainingen gaat en je dus overal mag komen (rond de baan dan he;) geen vaste zit of staan plekke in ieder geval)dan moet het wel lukken met een 70-200. Aangezien het overdag is en hopelijk mooi weer! is dan de100-400L wat ? Ik woon zelf naast Assen en ben in bezit van een 70-200 en heb me altijd prima kunnen vermaken op de baan. Nu ik een 5d2 heb kom ik wel net wat millimeters te kort maar is het via croppen nog steeds prima te doen!

Welke dag ga je die kant op? Ga zelf namelijk ook wel ff een kijkje nemen op de baan!

Groetjes Werner
Is een converter (2x) dan niet de oplossing met een FF camera?
groeten
Hans
CANON EOS 7D;CANON EOS 5D Mark II |Canon EF 24-70mm f/2.8L |Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM | Extender 2x III | Nikon Coolpix P4 VR
en een 
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar