Matrix style

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Ik draai er niet omheen ik ben gek van de films.
En met toeval heb ik een leuk bankje weten te bemachtigen hoogtijd voor wat probeersels:)
Ik heb mij genomen om deze foto's uitsluitend te bewerken in PS om mij meer bekend te maken met de workflow en ja ik begin het steeds leuker te vinden.
Daarbij helpt dat youtube een vrijwel onuitputtelijke bron is voor informatie en tutorials so here we are.
Ik heb gebruik gemaakt van twee lichtbronnen 1 flitser voor mij (1./2 vermogen met een 60x60softbox en achter mij een losse flitser. (1/1) om mij beter te isoleren van de achtergrond.


1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding
Gebruikers-avatar
roelie-ulft
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 786
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2009 18:48

geinig idee, ik zeg gewoon doorgaan. Probeer minder geposeerd te zitten, ik weet dat is het lastige van het geheel.

Is dit met de zelfontspanner?

Ken je Erwin Olaf, die heeft ook een foto gemaakt op precies dezelfde bank, een dame met een Chaneltas over haar hoofd.

Succes.

Paul.
Wordt vervolgd.
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Ja Inderdaad:)

Zonder een groep mensen te discrimineren deze foto oogt wel fout.... Maar precies van welke humor ik hou^^
Ala Black Adder

Ja (10sec)+ afstandbediening het poseren valt inderdaad niet mee maar ik doe dit omdat ik het leuk vind en het mij niet echt boeit dat ik voor paal sta:)
Erwin Olaf?? Hmm ik dacht ooit eens een paar beelden van hem te hebben gezien:) Maar dit vraagt om wat speurwerk:)

Tnx
Gebruikers-avatar
roelie-ulft
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 786
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2009 18:48

zoek op afbeelding Erwin Olaf. Even naar beneden scrollen.


Paul.
Wordt vervolgd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar