soort 3D effect krijgen met photoshop

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
bokkyboy
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2012 14:50

Hallo pro's semi pro's

Ik ben al enige tijd bezig om een effect zoals op de foto te zien is te krijgen met photoshop!! Jullie snappen dat het me dus niet gelukt is :evil: :twisted: :shock: :( vandaar me post
Ik wil dus zo een effect met me eigen foto's maken. Kunnen jullie me op weg helpen hiermee enof in ieder geval de juiste richting geven? ik ben niet geweldig met photoshop dus dont shoot me. Heb het ook geprobeerd met voorvertoon maar het effect is niet zoals op de foto. Oke hoor als jullie me kunnen helpen en bedankt alvast

[album]Afbeelding[/album]
Gebruikers-avatar
FerryB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2010 21:35

Toch blijf ik het heel apart vinden dat mensen ergens binnenkomen, de moeite niet nemen zich voor te stellen, hun vraag dumpen en daarna (waarschijnlijk) nooit meer terugkomen.
550D + GRIP + EF-S15-85IS-USM + EF-S55-250IS + 430EXII
bokkyboy
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2012 14:50

FerryB schreefCOLONToch blijf ik het heel apart vinden dat mensen ergens binnenkomen, de moeite niet nemen zich voor te stellen, hun vraag dumpen en daarna (waarschijnlijk) nooit meer terugkomen.
en nog jammer is als er iemand is die gelijk een oordeel klaar heeft staan maar ja zo is het weer ook in NL :mrgreen:
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Voorlopig heeft hij gelijk gekregen, je hebt je namelijk nog niet voorgesteld ;)

Je zegt dat je het geprobeert hebt,mmaar je verteld niet wat je geprobeerd hebt en wat er niet lukt. Of wil je het gewoon voorgekouwd hebben?
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Anoniem 4

Ik zou eerst maar eens met de basis beginnen. Je kunt toch moeilijk verwachten dat we je hier een complete opleiding Photoshop gaan geven.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Om je alvast een hint te geven. In dit geval moet je eerst een screenshot nemen van de faceboek pagina. Die screenshot ga je meerdere malen dupliceren en in aparte lagen zetten en verkleinen, daarna knip je een foto uit van jou die je in een nieuwe laag ervoor zet en klaar is klara.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Als je zoekt op Droste Effect Photoshop krijg je de nodige tutorials.
bokkyboy
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2012 14:50

Ja misschien had ik me moeten voorstellen maar zag nadat ik een aantal onderwerpen aan het doorspitten was dat de vragen gelijk aan tafel kwamen dus dacht maybe is het juist de bedoeling om gelijk ter zaken te komen ipv je levens verhaal te vertellen ;-) :wink: :D :oops:

ik verwacht geen complete opleiding illu dat boek voor photoshop heb ik reeds besteld maar duurt ff voor ik die krijg. Was toevallig hiermee aan het stoeien en wou een richting :oops:
@bob ik heb idd jouw hint meerdere malen geprobeerd maar die zag er voor geen meter uit(meer omdat ik gewoon weg geen ervaring in heb denk ik) maar ga het alsnog proberen. dank je voor je input

En als laatst @ pieterr DAT IS EHMM.. ik was gisteravond tot laat bezig in google en kwam ook op die effecten uit dus ook jij super bedankt. heb de nodige paginas allemaal opgeslagen en ga er een paar dagen voor zitten. heb het al uitgeprobeerd hier en daar maar merk dat ik iets meer de tijd voor moet nemen om het helemaal goed te krijgen

ik wil jullie bedanken voor de input en het meedenken TOP!! Ik ga aan de slag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar