Larry Cook

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Promotiefoto's voor een progressieve coverband, Larry Cook:

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
xammy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 439
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2011 19:52

Enige waardoor ik kan vermoeden dat ze iets met muziek doen is de gitaarkoffer op de eerste foto....
Canon EOS5D MK2 met BG, Canon 50mm F1,8, Canon EF 16-35L F2,8, Canon EF 24-70L F2,8, Canon 70-200L F2.8 IS USM, Metz 58 AF2, div. filters, een Kata slingshot/rugzak.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Wat geeft dat?

En daarbij zie je aan het type foto, kledij en houding heel goed wat voor foto's het zijn.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

laatste de sterkste naar mijn idee.. :O

alleen de eerste 2 personen zijn de gezichten overbelicht..
was dit de bedoeling?? :o

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

ga voor de eerste opname.
grt,bouk.
xammy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 439
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2011 19:52

bobvanduin schreefCOLONWat geeft dat?
Is wel handig als je promotiefoto's van een coverband hebt dat je weet dat het om een coverband gaat.
Canon EOS5D MK2 met BG, Canon 50mm F1,8, Canon EF 16-35L F2,8, Canon EF 24-70L F2,8, Canon 70-200L F2.8 IS USM, Metz 58 AF2, div. filters, een Kata slingshot/rugzak.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Ik denk dat de tekst die rond om de foto´s komt de staan dat wel kan oplossen, wat jij?
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Dit is een selectie uit de fotoshoot de band kan die gebruiken voor op posters bij aankondiging van optredens, visitekaartjes, website etc. Daar hoeven volgens mij geen instrumenten op te staan
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Ik zie de Beatles nog zo een zebrapad oversteken en ik zie ook dat naakte kindje achter een dollarbiljet aanzwemmen op de cover van de cd van Nirvana; muziek en beeld hoeven dus duidelijk niet persé 100% in 1 lijn te zitten.

Over de foto's;
Ik snap er niks van maar lijkt op de 1e 3 foto's de hele tijd alsof de zanger zijn gezicht wat vervaagd is. Op foto 2 en 3 staat hij natuurlijk wat meer naar voren maar bij foto 1 heb ik het zelfde idee. De kleuren van 2 - 4 vind ik erg geslaagd, die eerste vind ik de omzetting niet helemaal lekker. Komt wat als een druilerige dag over op mij daardoor. Dan vind ik de 2e zwart/wit omzetting vele malen fijner.

Winnaars zijn voor mij de 3e en de 4e, die vind ik het meest artistieke. De 4e gaat goed wat energie vanuit die je hoopt/verwacht terug te zien als je de band boekt. Misschien jouw keuze; maar had graag het stukje met verkeersbord en boompjes buiten de foto gehad (lukt nu niet ivm vinger). Neemt niet weg dat ik het een hele fijne foto vind.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

E7picture schreefCOLONIk zie de Beatles nog zo een zebrapad oversteken en ik zie ook dat naakte kindje achter een dollarbiljet aanzwemmen op de cover van de cd van Nirvana; muziek en beeld hoeven dus duidelijk niet persé 100% in 1 lijn te zitten.

Over de foto's;
Ik snap er niks van maar lijkt op de 1e 3 foto's de hele tijd alsof de zanger zijn gezicht wat vervaagd is. Op foto 2 en 3 staat hij natuurlijk wat meer naar voren maar bij foto 1 heb ik het zelfde idee. De kleuren van 2 - 4 vind ik erg geslaagd, die eerste vind ik de omzetting niet helemaal lekker. Komt wat als een druilerige dag over op mij daardoor. Dan vind ik de 2e zwart/wit omzetting vele malen fijner.

Winnaars zijn voor mij de 3e en de 4e, die vind ik het meest artistieke. De 4e gaat goed wat energie vanuit die je hoopt/verwacht terug te zien als je de band boekt. Misschien jouw keuze; maar had graag het stukje met verkeersbord en boompjes buiten de foto gehad (lukt nu niet ivm vinger). Neemt niet weg dat ik het een hele fijne foto vind.
Bedankt voor je mooie commentaar. Heb de foto's nog eens bekeken op origineel formaat. Soms zit er een tikkie scherptedieptebereikprobleem in (ik schiet graag op iso 100, maar had misschien toch naar 400 moeten gaan, maar dan mis ik vaak al gauw wat detail in gezichten bij groepsfoto's en dat is ook niet alles) 3 is overigen haarscherp maar dat zal een belichtingseffect zijn denk ik. Foto 1 heb ik een beetje als sfeerfototje willen doen en daarom heel sober gehouden.
Je hebt gelijk qua verkeersbord en boompjes, vind ik ook (maar dat handje he :? )
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

ik zou gaan voor de 3de of de 4de.
Het moet niet altijd te zien zijn dat ze muzikant zijn is mijn standpunt
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar