Oefencross Lelystad

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jkooiker
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2010 20:11
WoonplaatsCOLON Staphorst

Ik zit bijna elke avond foto's te bekijken maar zelf nog niets geplaats. Zaterdag 24 maart zijn mijn dochter en haar paard naar een oefencross geweest in Lelystad en heb daar wat foto's gemaakt. Ik heb de foto's iets aangepast met Bdsizer omdat ik elke keer de melding kreeg (invoerbestand te groot). Thuis bekijk ik de foto's met zoombrowser van canon en dan lijken de foto's scherper dan hier op de site.

Alle reacties zijn welkom, zowel positief als negatief.

groet Jan

28718

28693

28719

28584

28585

Canon 400D, 70-200L F4,-----iso 200, F/4, 1/1250 sec.
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Toch wel leuk om te plaatsen en niet alleen te kijken. Mits er iemand reageert natuurlijk. Anders is de lol er snel af.
Wat de foto,s betreft Jan, ik weet het niet, maar de foto,s lijken toch wat flets/grauw over te komen. Dat maakt ze niet zo sprekend wellicht.
Ik zie dat je qua compositie best al in de goede richting zit tav het onderwerp niet te centraal e.d.

foto 1: onderkant mag best wel wat hout af, en de ruiter is niet scherp in beeld volgens mij.
foto 2; haar gezicht ;) best leuke foto.
foto 3: ook best okay, mis toch dat stuk staart.
foto 4: ook niet verkeerd, misschien wat meer close up nog beter.
foto 5: leuk ook qua gezichtsuitdrukking.

Veel plezier en vooral blijven posten, kijkers genoeg hier op het forum. :D
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar