Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik blijf experimenteren met o.a. PS5 en NIK software. In heb daar nog weinig kaas van gegeten. Daarom bij deze wat uiteenlopende "werkjes". De enige overeenkomst is dat ze allen zwart wit zijn. Graag jullie opmerkingen. Wees maar lekker kritisch.
01
02
03
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein
voor mij nr 3 als beste. bij nr 2 vind ik het jammer dat de zwaan wegkijkt. nr 1 doet me niet zo veel. Zowel nr 2 en vooral 1 vind ik (te)krap gekaderd.
foto 1: te dichtgelopen qua zwart, wel jammer want de compositie is wel mooi met die twee mensen, zou boven wel wat meer ruimte houden en dat stukje boom links weg snijden.
foto 2 is jammer dat de zwaan weg kijkt.
foto 3: geniaal
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
Heel mooi werk Peter (moet de Limburgse lucht zijn ....) Ik ben gek op experimenteren.
Vroeger (1980) maakte ik graag zwartwit met lijnfilm, te warm ontwikkelde film en bij het afdrukken een paar ijsblokjes in het ontwikkelbad. Heb jij enig idee hoe dat met Lightroom gedaan kan worden?
Dank voor je reactie.
Helaas Rien. Ben blij dat ik net de weg een beetje gevonden heb in PS5. Lukt mij alleen door het te doen. Lightroom is voor mij onbekend terrein.
En inderdaad vroeger ook een doka gehad. Geweldig vond ik het. De opkomende foto. Papier krommen. Lange gezochten. Iets van dat gevoel van toen komt terug, wanneer ik experimenteer met de digitale vorm van de doka.
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein