Padden

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
roelie-ulft
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 786
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2009 18:48

Ik was vandaag bij een restaurant, waarbij een grote natuurvijver was. In deze vijver was het vol feest voor de meeste padden.
Geprobeerd om op eigen wijze beelden te maken.
1

28492

2

28491

3

28490

4

28489

5

28488


Paul.
Wordt vervolgd.
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Een leuke serie. Ik vraag me af of het oppervlak van het water bij de eerste 3 misschien meer doorzichtig zou zijn geworden door het gebruik van een polarisatie filter? Een iets lager standpunt had misschien ook iets mooier uitgepakt.
Bij nummer 4 en 5 ben je naar mijn smaak net iets te dichtbij gegaan waarbij je dof iets te klein is. Had graag de neus ietsjes scherper gezien.
Gebruikers-avatar
roelie-ulft
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 786
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2009 18:48

Ik denk ook dat oppervlakte van het water door een polarisatie filter meer doorzichtig was :P , alleen heb ik op deze lens geen pol filter.
Ook het lagere standpunt was mooier geweest, een collega fotograaf was onder water aan het fotograferen, dat heb ik maar niet geprobeerd met mijn nette pak. Ik heb alles op de hurken gedaan.

De kleine dof, daar ben ik zelf wel weg van.

Bedankt voor je reactie, ik heb nog meer foto's v/d padden. Deze zal ik van het weekend nog wel plaatsen.

Paul.
Wordt vervolgd.
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

Ik vind vooral #3 en #4 twee mooie platen.

#3 mooi als totaalbeeld, ook qua compo en leuk dat je de bodem ziet..
#4 heerlijk tevreden koppie...

Rob,
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar