LeMans-series Spa-Francorchamps

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Kamiklaasie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2005 19:28
WoonplaatsCOLON Medemblik
CONTACTCOLON

Putski schreefCOLONBij jouw eerste foto stond je dus helemaal beneden ergens? Daar waar je alleen met accreditatie kunt komen.
Dat klopt.
Canon EOS 1D mkII | EOS 1D mkIII | EF 100-400 L | EF 70-200 f/2.8 IS II L | EF 24-105 L

http://www.autosport.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.formidoswiftcup.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.clio-cup.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.formule-ford.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.bossgp.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

Oke hier komt ie dan, zoiezo een mooi evenement die 1000K op Spa :!:

Putski:

1 vind ik erg mooi, lekker close, prima scherp.

2 ook Prima, het geeft aan dat je de hekken voor je had en op deze manier heb je er wat mee gedaan.

3 is dit tijdens een SC gedaan? Leuk moment, alshoewel, het kan ook na de race zijn gedaan, iig mooi om vast te leggen, het zal vast zijn in die cockpit.

4,5 en 6 lekker platen, maar het word wel allemaal hetzelfde qua compo`s. En dat is jammer, misschien dat je daar iets mee moet doen, qua omgeving is Spa erg bosrijk en heuvelig. En dat zie je ook bij de andere 4. Ik zou bijna zeggen dat je accreditatie zou moeten hebben, zo close zijn de foto`s. Maar ik kijk ook met andere ogen naar de foto`s, wel is het zo dat je wel topplaten uit die Sigma hebt gekregen, complimenten daarvoor :!:

Ik hoop dat je hier wat mee kan, ik bedoel het puur opbouwend en zeker niet denigrerend.

Groetjes Arthur
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
MarcelT
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2007 18:42
CONTACTCOLON

Zo, voordat ik mijn eigen bijdrage post eerst ook andersmans foto's bekriticomplimenteren :)

Putski:
Normaal ben ik niet zo heel erg van de closeup (in de zin dat ik ze zelf bijna nooit maak), maar 2, 4, 6, 8 en 10 vind ik toch érg lekkere foto's. Met name 2, met dat beetje hek en al die kleuren van de Oreca Courage. Waar is dat trouwens? Uitkomen Combes?
De rest zijn ook nette foto's, maar tegelijkertijd eigenlijk ook weinig bijzonders. Met een beetje meer snelheid erin zou ik ze mooier vinden, maar dat is smaak.


Henkert:
Da's nog eens iets anders dan anders, fijne sfeerplaten! Ik zie me al haast weer in het gras zitten genieten en hoor bij #6 de Lamborghini alweer aan komen schreeuwen, al ben ik op dat punt het hele weekend niet één keer geweest!
Pitsfoto's zijn altijd leuk, alleen een beetje jammer dat de auto's hier zover zijn aangekleed.
Bij #3 weet ik het even niet. Aan één kant leuk als sfeerplaat, aan de andere kant ook iets té statisch.
#4: mag ik ook graag - altijd een leuke foto, of de scherpte nou op de langzame of de snelle auto ligt. Mooi scherp!
#5: ook weer een leuke sfeerplaat, alleen het voorste hek zou ik er misschien uitgehaald hebben.
#6: erg mooi! Ook hier weer dat hek, maar daar zit je eenmaal mee opgescheept daar.
#7: hier vind ik ook dat het gedeelte links weinig toevoegt.


Kamiklaasie:
#1: Nette foto. Scherp, snelheid - ik hou alleen niet zo van dat krappe maar dat is smaak.
#2: Niks op aan te merken. Super!
#3: Idem
#4: Ook weer. Mooi altijd die weerspiegeling op de zijkant van de Modena Aston.
#5: En weer een goeie. Beetje jammer van de spiegel inderdaad, maar wel weer leuk hoe je half door de auto heenkijkt.


Koenpuntorg:
Ook een erg mooie serie. #3, 5, 6 en 8 zijn mijn favorieten. Gewoon mooie strakke platen, en net ietsje "anders". Niks op aan te merken!
Zo te zien stond de vuilcontainer er weer, daar had ik ook even moeten gaan. Met name #8 vind ik lekker. Veel kleur, en de snelheid zit er goed in.
De andere foto's zijn ook gewoon goed, maar in vergelijking met 3/5/6/8 vind ik ze ook haast weer een beetje gewoontjes. Tja, dat krijg je dan weer :wink:
#4 is voor mij een beetje een twijfelaar. Ik zie net op je site een foto vd ASM Lola op dat punt, die vind ik dan net iets mooier zo met die auto's op de achtergrond. Daar staan er sowieso wel meer die hier niet hadden misstaan. Foto 33, is dat Pouhon? Mooie!
MarcelT
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2007 18:42
CONTACTCOLON

Bij deze dan ook mijn foto's van het heerlijk weekendje :)
Deels wat bewerkt, maar mijn photoshop-kennis beperkt zich nog steeds tot croppen, unsharp mask en helderheid.
Commentaar is natuurlijk altijd welkom, en meer foto's kun je hier vinden.

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding
Dat doet toch denken aan de Groep C. Die waren afgelopen weekend op Spa en ik kon niehiehieeeeet :(

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding

#6
Afbeelding

#7
Afbeelding

#8
Afbeelding
Putski
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2006 19:18
WoonplaatsCOLON Alphen a/d Rijn

Tiergarten schreefCOLON
3 is dit tijdens een SC gedaan? Leuk moment, alshoewel, het kan ook na de race zijn gedaan, iig mooi om vast te leggen, het zal vast zijn in die cockpit.

Ik hoop dat je hier wat mee kan, ik bedoel het puur opbouwend en zeker niet denigrerend.
3 was inderdaad achter de SC. Heb ff de tijd van de foto's gecheckt. SC kwam langs om 13.34 uur, foto 3 is gemaakt om 13.34 uur. Duidelijk dus.

Denigrerend? Ach, als ik geen kritiek wil moet ik ook niets posten toch ... En btw, Sigma is zo slecht nog niet dus :wink:

@ MarcelT dank voor je commentaar. De foto van de Oreca is gemaakt bij Malmedy, vlak voor de container 8)

Zal vrijdag even naar je foto's kijken, tenminste zo dat ik allicht iets nuttigs erover kan zeggen. Ziet er uit als een nette reeks. Later meer dus :lol:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar