X's Drive...

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
zoom
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2004 11:07

Goede tip, Eric. Ik wilde vandaag een x-drive gaan kopen in Velsen, maar zag op de site van hl-tronics dat ie daar zo'n 40 euro goedkoper is (incl verzendkosten) Opvallend is trouwens dat de vp-3310 maar enkele euros duurder is dan z'n voorloper (de vp-300).
Moet wel zeggen dat ik wat huiverig ben wb vooruit betalen, maar ik begrijp uit jouw verhaal dat het een betrouwbaar adres is?

Zag op die site trouwens dat er alweer een nieuw model is: heel strak model en een stuk kleiner dan de vp-3310......
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met vooruit betalen en dus ook niet met deze winkel. Een geruststelling is misschien dat je ze ook gewoon kunt bezoeken in de winkel? Dinslaken is ongeveer een half uurtje vanaf de grens, 'relatief' dichtbij voor een Duitse winkel.

Mijn ervaring was in ieder geval prima, maar ik ken het bedrijf verder niet. Ik heb nog gezocht naar ervaringen van anderen en die paar die ik heb kunnen vinden waren ook positief.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar