Mensen tijdens het uitgaan in een grote feesttent

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

romybroekkamp schreefCOLON Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Ik denk dat ik daar pas iets van ga zeggen als jij hier de tien beste gaat posten.
Je mag wat mij betreft ook alle foto's hier posten, dan zal ik ze ook allemaal heel serieus bespreken. Ik verwacht dan in return weer wel dat je op iedere reactie van mij reageert.
Dit heb ik al eens gedaan bij 120 honkbalfoto's in één topic en wil ik bij jou ook wel doen, maar jij moet ze wel eerst hier posten
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik heb je foto's niet allemaal bekeken, maar ik vind dat het mooie platen zijn. Je hebt zo te zien geprobeerd zoveel mogelijk mensen vast te leggen (leuk voor die mensen om een "herinneringsfoto" te hebben aan die avond) en dat is, zeker gezien de lichtomstandigheden, prima gelukt.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
romybroekkamp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013 21:04

fotojeroen schreefCOLON
romybroekkamp schreefCOLON Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Ik denk dat ik daar pas iets van ga zeggen als jij hier de tien beste gaat posten.
Je mag wat mij betreft ook alle foto's hier posten, dan zal ik ze ook allemaal heel serieus bespreken. Ik verwacht dan in return weer wel dat je op iedere reactie van mij reageert.
Dit heb ik al eens gedaan bij 120 honkbalfoto's in één topic en wil ik bij jou ook wel doen, maar jij moet ze wel eerst hier posten
Dit was mijn eerste bericht in een forum, vandaar dat ik niet wist dat het gebruikelijk was niet zoveel foto's te plaatsen. Maar ik heb inmiddels al aardig wat reactie's ontvangen waar ik zeker wat mee kan :D Ik wil ook graag reactie's geven op andere berichten van mensen, alleen soms vind ik dat lastig omdat ik zelf nog het idee heb dat ik een groentje ben op het gebied van foto's maken :)
Gebruikers-avatar
romybroekkamp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013 21:04

MarcoEOS550D schreefCOLONIk heb je foto's niet allemaal bekeken, maar ik vind dat het mooie platen zijn. Je hebt zo te zien geprobeerd zoveel mogelijk mensen vast te leggen (leuk voor die mensen om een "herinneringsfoto" te hebben aan die avond) en dat is, zeker gezien de lichtomstandigheden, prima gelukt.
Dankje! Inderdaad willen veel mensen graag op de foto, soms ook op plekken waar het licht erg 'lelijk' is. Zulke situaties vind ik lastig, omdat je mensen er graag op wilt zetten, maar ook graag een mooie foto wilt afleveren. Ook zie ik achteraf wel eens foto's waar ik dan niet tevreden over ben, het is dan moeilijk om te kiezen of je de foto houdt (voor de mensen) of ze niet plaatst (voor jezelf). Ik heb tegen het eind van de avond de camera daarom ook maar weg gelegd, omdat er zo'n waas van rook hing in de tent..
Gebruikers-avatar
jjas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010 20:49
WoonplaatsCOLON Noord-holland

Zoals eerder gezegd kan je iso nog een stuk hoger. Ik zit zelf meestal rond de 1600 met een 5d mark2.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar