Parasolzwam in het landschap....

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Gebruikers-avatar
SanderL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3617
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 19:48

Fraaie plaat, lekker sfeervol.
Gebruikers-avatar
lassie_sr
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 976
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009 12:27
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

Mooie plaat Rob, ik zoek me rot maar vind amper paddo's hier in de buurt dus ben wel een beetje jaloers op je. Toch ga ik wel mee met het commentaar om de voorste wat meer los te laten komen van de achtergrond vind hem nu wat weg vallen daarin. Desalniettemin geslaagde foto

Laszlo
Canon 5D Mark II│Canon 7D Mark II | 24-105 f/4 L |17-40-f/4 L |70-200 f/4 L |100 f/2.8 L Macro|Sigma 150-600||
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

Peter, Kiran, Kurt en Sander..
Jullie ook nog bedankt voor jullie reactie.... fijn om te lezen... 8)
lassie_sr schreefCOLONMooie plaat Rob, ik zoek me rot maar vind amper paddo's hier in de buurt dus ben wel

een beetje jaloers op je. Toch ga ik wel mee met het commentaar om de voorste wat meer los te laten

komen van de achtergrond vind hem nu wat weg vallen daarin
. Desalniettemin geslaagde foto
Laszlo
Thanks, Laszlo...
Ik snap wat je bedoelt.... maar een nog lager standpunt zodat hij los komt van zn omgeving, (lees: gras) zou betekenen dat de hoed boven de horizon uitkomt, en dat vind ik zelf niet zo mooi, da's uiteraard een kwestie van smaak, bovendien is de paddo behoorlijk goed zichtbaar, dus echt wegvallen in zn omgeving valt wel mee.. :lol: maar goed, ik snap je punt... 8)


Rob,
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar