Een dag dierenziekenhuis

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Voor een fotowedstrijd heb ik een dag meegedraaid in een dierenziekenhuis. Zeer indrukwekkend!
Bijgaand de 3 door mij geselcteerde foto's. Ik weet dat er ruis inzit, maar ik kon niet flitsen omdat de dieren rustig moesten blijven. De foto's moeten een verhaal vertellen.

1

15590

Survivors urge.

This dog needs all her life fighting to survive. Three months ago she was seriously neglected by her owner, occupied, and now lives forced into an asylum. She can not be replaced with another owner because there is not known is how she will react. Now she must literally fight for her life in the group. Here the dog is hurt because she is not accepted by the other dogs in the group.


2

15591

Love is the drug.

This 11 year old dog has had surgery for a malignant tumor. She also has diabetes and hypoglycemia at this moment. Para Veterinary staff members fighting for her life after surgery with the most important drug: love.


3

15592

Bad news.

The vet discovered a serious heart condition and is at war with herselves how she will bring the bad news to the owners.

Benieuwd naar jullie opmerkingen / reacties!
groet, Jan Piet
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
corroza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 629
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2006 18:13
WoonplaatsCOLON vianen

Waarom in het engels ??

Verder goede documentaire foto,s

Cor
niet de techniek maar het moment van afdrukken bepaalt de foto
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

corroza schreefCOLONWaarom in het engels ??

Verder goede documentaire foto,s

Cor
Tja, internationale wedstrijd... vandaar.
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar