Wat is dit???Dooie sensor ofwat???

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Urbexphotography schreefCOLON in een andere hoek bekeken en daar geen groen zweemachtig iets ter info.
En dus ook andere omstandigheden daarop. Ook een kleine variatie kan al voor rare dingen zorgen.
Als ik je foto's zo bekijk, dan zie ik niets om me zorgen te maken over mijn apparatuur...
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Gelukkig was het geen beeldbuis tv waar je de foto van nam.. Dan had je ook nog eens een zwarte balk er doorheen :)
Maar eerlijk gezegd zit ik me wel een beetje te verbazen dat je verwacht om scherpe, natuurgetrouwe foto's te kunnen maken als je een tv fotografeert!
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

Rocker schreefCOLONGelukkig was het geen beeldbuis tv waar je de foto van nam.. Dan had je ook nog eens een zwarte balk er doorheen :)
Maar eerlijk gezegd zit ik me wel een beetje te verbazen dat je verwacht om scherpe, natuurgetrouwe foto's te kunnen maken als je een tv fotografeert!
Heb ik iets gezegd over de scherpte???Nee!

Ik maakte me enkel zorgen om die groene zweem!
Omdat ik die bij 2 van de 5 foto's heb,die ik van het lcd scherm getrokken heb.
C8080
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 954
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2006 16:50

Urbexphotography schreefCOLON Omdat ik die bij 2 van de 5 foto's heb,die ik van het lcd scherm getrokken heb.
Hier is je antwoord, je zegt het zelf al: 2 van de 5, dus het probleem zit niet in je camera, anders waren al je foto's anders dan verwacht ;)
Komt gewoon door dat lcd scherm of andere verlichting daar op de beurs.
Gebruikers-avatar
jjas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010 20:49
WoonplaatsCOLON Noord-holland

Misschien de volgende keer geen foto's maken van een lcd scherm! Is je probleem ook opgelost.
Gebruikers-avatar
Bas Breetveld
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2008 09:48
CONTACTCOLON

Was misschien een flauw bericht van mij, maar het wordt hoog tijd dat je vertrouwen krijgt in deze supercamera en er (real life) mee aan de bak gaat.

Succes!

Bas
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar