Autosalon België 2011 Babe

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

Dame staat er mooi op, mooi belicht oke de auto misschien iets wat uitgebeten.

Ach wat jammer geen instellingen bij de foto, geen exif meer in de foto. Ik wil net zoals veel mensen op dit forum leren van andermans geplaatste foto's.
Het is ook nog eens een richtlijn op dit forum om de exif te vermelden !

Mvg
Kees.
Urbexphotography
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2010 21:10

kdj-fotografie schreefCOLONDame staat er mooi op, mooi belicht oke de auto misschien iets wat uitgebeten.

Ach wat jammer geen instellingen bij de foto, geen exif meer in de foto. Ik wil net zoals veel mensen op dit forum leren van andermans geplaatste foto's.
Het is ook nog eens een richtlijn op dit forum om de exif te vermelden !

Mvg
Kees.
Exif info is de volgende :

Iso 400
Diafragma F5.6
Sluitertijd : 1/80ste
Manueel focus
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

ik zie NU PAS dat er ook een auto op staat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: maar inderdaad hij is iets te uitgebeten als je het als 1 geheel beziet...maar wie doet dat nou met zo'n vrouw! De dame (zoiets heb ik thuis ook..............................................................als desktopafbeelding :D ) staat er wel mooi op!
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar