Eerste stappen op het strobist pad, welke spullen?

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Biite
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2008 06:31

@sputter: gewoon proberen dan.

Ik vermoed alleen dat het een gewone 'domme' flitstrigger is, net zoals de Cactus V4 en de Yongnuo RF-602 (en nog een paar andere zg. 'ebay' triggers).

Martien
I don't have a solution, but I admire the problem
sputter
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2011 17:38
WoonplaatsCOLON Groningen

@ Illuminatus: dat was voor mij reden voor twijfel. Hoewel ik vermoed dat het - zoals nu ook Martien al aangeeft - vergelijkbaar met Cactud e.d. is.
EOS 500D, 18-135, 70-200, 580EX | A photograph itself is always invisible, it is not it that we see (Barthes)
Gebruikers-avatar
cornelus079
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1665
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 10:04
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

sputter schreefCOLONHeb uit nieuwsgierigheid de adverteerder maar eens gemaild.
Iemand trouwens een idee van hoe verzending van dit soort systemen vanuit china/hongkong in z'n werk gaat? Behalve kleine onderdelen nooit geprobeerd; krijg je last met invoerheffing?
Vaak wordt zoiets kleins verstuurd als verjaardagscadeau of zichtzending zonder waarde.
Groeten, Gerard.
Gerard.
De natuur verveelt nooit! http://fotogerard.jalbum.net/
Canon EOS 7D, Tamron 17-50/2,8 XR DI LD + 28-75/2,8 XR DI LD, Canon 100mm 2.8 Macro USM, Sigma 150-600C, Canon 70-300 IS USM, speedlite 420 EX, 580EX, Ringlite 14EX
Gebruikers-avatar
Biite
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2008 06:31

Als je het zeker wilt weten, er staat een hoop informatie op de site van de douane http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen.html.

Officieel komt het erop neer dat je in overtreding bent als je iets invoert met een waarde van meer dan 22 euro en niets opgeeft, maar dat is daar op de site allemaal beschreven.

Kortom, veel kleine bestellingen doen :) of het risico nemen. Praktisch gezien is het risico redelijk klein, ik spreek uit de ervaring van mijzelf en een aantal collega's. Bij bijv. DealExtreme kun je zelfs voor $ 0,01 een blanco verzending kiezen.

Martien
I don't have a solution, but I admire the problem
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar