Faithless - Ahoy

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Laat ik weer eens mee doen, afgelopen week voor het eerst in Ahoy mogen fotograferen.
M'n fotografie heeft een enorme sprong gemaakt dit jaar en was dus als een kind zo zenuwachtig! Hierbij de platen!

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding

#6
Afbeelding

Allen zijn genomen met een 1DMII, respectievelijk met een 70-200 & 24-70.

8)
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
Gebruikers-avatar
Googempie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 172
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2009 19:53
WoonplaatsCOLON Omg Eindhoven

He mooie platen. 2 en 3 schieten er voor mij uit, dat zijn het soort platen die je in een blad zet. Vol emotie en de scherpte precies goed, vooral de onscherpte op de handen bij 2 geven wat dynamiek. Wel jammer dat je de exif leeggooit. Valt me verder op dat je erg prettig licht had bij concerten word er tegenwordig veel van achteren belicht.
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

Over het algemeen briljante platen.

Volgens mij heb je de sfeer mooi vastgelegd van een Faithless concert.

Alleen foto 5 en 6 vind ik wat minder. Kleuren in 5 vind ik niet zo lekker kijken. Het moment bij 6 is wel goed, maar de foto spreekt me toch niet zo aan. Weet eigenlijk niet zo goed waarom niet.
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
Gebruikers-avatar
-Gaby-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 154
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2009 16:37
WoonplaatsCOLON Hilversum

mooie foto's van een heerlijke band.
3 is mijn favoriet.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

#1 lekker ruim, microffon zo voor het gezicht vind ik niet je dat wat dat bereft kijk ik liever naar #4.
#2/3 gave momenten, #2 is mij te krap aan de zijkanten (balans is een beetje weg met de ruimte boven)
#5 is heel koel
#6 is netjes

2 op/aanmerkingen. a. De toning is jouw stiel, maar ik ben er niet kapot van. Het neemt de sfeer van het concert weg imho. b. Waarom alles (m.n. onder) zo bot afgesneden?
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar