Evergrey...

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
snappyjacky

Laatst bij een optreden van de Zweedse band Evergrey in de Bosuil geweest! :twisted:
Een aantal foto's bewerkt. Helaas was er weinig licht (1/10 tot max 1/100s) en hierdoor is soms ook de scherpte helaas wat minder. Maar ik wilde ze toch graag plaatsen, omdat ik eens wat andere bewerkingen heb geprobeerd. Maar laat maar horen wat jullie ervan vinden! :wink:

Groetjes Jacqueline

1

10147


2

10148


3

10149


4

10151


5

10150


6

10153


7

10152


8

10154


9

10156

Gebruikers-avatar
premiumblue
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 769
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005 06:50
WoonplaatsCOLON Tijnje, Fryslân
CONTACTCOLON

Érg mooie fotos ! Ik doe zelf ook wel aan concertfotografie, maar heb een andere stijl. Ik vindt jouw stijl erg plezierig om naar te kijken. Ook de bewerkingen doen het goed. Alleen nummer 5 vindt ik minder. Daar overheerst de arm.
EOS 7D + grip, EOS 50D +grip ,Canon 70-200 F2.8L; Canon 100-400L, Canon 17-40 F4 L, Tamron 90mm 2.8 Macro, 2x Speedlite 430EX... en dat alles in een Vanguard Oregon 58 rugzak.
Jan59

Voor mij is nummer 7 de betere van de mooie serie.
Jeldo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 419
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2010 14:39

Mooie serie hoor....... Hét concert super vastgelegd zo!
Ik vind foto 7 ook prachtig....
Gebruikers-avatar
Nieuwerf.nl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 20 Sep 2010 08:40

mooie serie en strakke nabewerking!
Tsja,... zo'n onderschrift... Wat moet je daar nou eigenlijk mee?

http://www.nieuwerf.nl
snappyjacky

Dank jullie wel allemaal voor de fijne reacties! :D
Wat betreft de arm, deze stoorde mij inderdaad ook een beetje! Had hem al iets donkerder gemaakt. Vind wel fijn om te horen dat andere mensen dat ook vinden!

Groetjes Jacqueline
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Een paar hele gave platen en een paar waarvan ik denk dat ze het net niet hebben (maar goed dat denk ik, dus dat zeg niet zoveel ;))
#1 Hetidee en de pose spreekt me aan. Net niet helemaal scherp op het hoofd. Misschien de achtergrond iets meer dicht laten lopen voor een iets rustiger beeld?
#2 Mwah, dit is zo'n net niet plaat wat mij betreft. niet zo fijne compo en geen super moment
#3 Heel erg top!!!
#4 tja ik weet niet... erg drukke plaat opnieuw. Mischien dicher erop een volgende keer?
#5 Netjes
#6 Grappig, erg druk, kruis onderkruis niet zo gelukkig.
#7 Omgeving en uitsnede vind ik ok. Moment niet zo bijzonder
#8 Leuk
#9 Ook hier weer net niet. twee figuren erop is top, maar van beide zie ik het hoofd niet. Een stapje naar links zou wellicht geholpen hebben

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Ik heb geen opmerkingen over de toning gemaaakt. persoonlijk vind ik die niet zo, maar uiteindelijk vind ik de zeggenschap van de platen veel belangrijker: #3 rules!

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
snappyjacky

mmk schreefCOLONEen paar hele gave platen en een paar waarvan ik denk dat ze het net niet hebben (maar goed dat denk ik, dus dat zeg niet zoveel ;))
Marc
Hoi Marc,

Bedankt voor je reacties! Zeker heb ik er wat aan! :wink: Ik ga er nu nog gedetailleerder naar kijken, en zie nu ook beter de dingen die jij ziet! En kan daar de volgende keer wat mee doen! Thankx!
:D
Groetjes Jacqueline
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar