Update Marijke op de werf

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
wim v
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 22:17
CONTACTCOLON

Mijn eerste shoot met een model op locatie.
Ik was heel erg blij met haar het is geweldig werken met haar een echte topper :D

9807

Op verzoek nog een paar geplaatst.Bedankt voor jullie reakties

9832

9831

Laatst gewijzigd door 1 op wim v, in totaal 11 keer gewijzigd.
iemand die weinig ervaring heeft kan nog veel leren :-)
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Dat is ook geen "maatje 34 model" . TOP hoor.
Geweldige uitstraling en mooie foto met originele pose.
SUPER
Gebruikers-avatar
gewooninge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2010 22:28
WoonplaatsCOLON Zwolle

Jammer dat je maar 1 foto geplaatst hebt. Ik zou graag wat meer van haar willen zien omdat deze foto mij aanspreekt. groetjes Inge
Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

Met het materiaal zit het wel goed, nu de ervaring en kennis nog…..

https://www.facebook.com/inge.huzen" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

+1
Gebruikers-avatar
haamhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1296
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2009 20:43
CONTACTCOLON

en ik maar zoeken naar een foto van een plus size model deze week ;)

en jij zet er zo maar een neer........ of eigenlijk niet zomaar eentje... een hele mooie!

Ook van mij mogen er nog wel een paar komen!!

Gr. Gaab
rein64
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2005 22:30
CONTACTCOLON

Inderdaad een prachtig model. Maar wat vinden we nu van de foto's?
Als je een model bewust in deze omgeving neer zet zit daar dan ook een bedoeling achter? Is het dan juist mooi om de tegenstelling te zien van een prachtig opgemaakt model met mooi gelakte nagels en een mooi horloge om in een werk overall? Of zit er geen verhaal achter? Op de foto's wordt de aandacht niet alleen naar het model getrokken maar ook naar de overige "attributen". Met name foto 3 aan de linkerkant. En ook de pijpen op foto 2 en 3 trekken de aandacht. De weerkaatsing op het rode plastic van de lichtbron vind ik persoonlijk ook minder.
Maar inderdaad een mooi model.
Gebruikers-avatar
wim v
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 22:17
CONTACTCOLON

Heel erg bedankt voor het commentaar.
Het verhaal achter deze serie is er eigenlijk niet het was voor mij de eerste keer dat ik op locatie een shoot heb gedaan.
Voor Marijke ook,op haar verzoek wilde ze graag op locatie eigenlijk buiten maar het regende pijpenstelen dus dat ging hem niet worden ik had uit voorzorg mijn flits set mee genomen dus konden we toch wel wat doen.
We wilden eigenlijk nog meer mee nemen van de omgeving maar het was te donker en kwam dit als alternatief er uit.

Het was dan ook de bedoelig om Marijke niet te centraal te laten staan en ook de omgeving mee te nemen voor zo ver dat dit mogelijk was.

M.v.g,
Wim
iemand die weinig ervaring heeft kan nog veel leren :-)
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Jouw oorspronkelijke keus voor foto 1 was een goede. Dit is wat mij betreft de beste van de 3. Hier komt het meeste uit de belichting en pose. Foto 2 vind ik de pose wat gezocht en vind het jammer van de donkere plek in haar gezicht. Foto 3 is wel weer een gave pose maar ook daar vind ik het gezicht wat te donker.

Blijft dus bij foto 1: hier hebben jullie samen een mooie foto neer gezet. Model is mooi belicht op de lokatie en de omgeving is nog goed zichtbaar. Complimenten daarvoor. Nu blijven doorgaan en kijken hoe je nog meer met de omgeving in een foto kan doen. Maar de kop is er zeker af.

Groet,
Erik
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar