diverse sessies @ PiaR-Fotografie [18+]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Vanwege onwijze drukte al een tijdje niets meer laten zien en zelf ook weinig geschoten. Dus hier wat 'foto's uit diverse projecten van de laatste tijd.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

zoals altijd weer prachtige platen ! Foto 3 valt in deze een beetje buten de boot en had er wat mij betreft niet bij gehoeven.

groet Martijn
Gebruikers-avatar
wim v
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 22:17
CONTACTCOLON

Ben het met Martinus eens foto 3 had gekund maar dan van onderen er iets af de BH zit niet mooi er zitten vouwen in.
De anderen zijn heel mooi.
iemand die weinig ervaring heeft kan nog veel leren :-)
wernerfotografie

Misschien hoort nr 3 niet in de serie, maar ik vind nr 3 wel een schitterende foto ! De rest trouwens ook hoor !
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Heb wel eens het idee, dat men bij jouw foto's iets minder kritisch gaat kijken :wink:
Je bent tenslotte een bevestigde naam die veel workshops geeft. Toch ben ik niet zo gecharmeerd van deze serie.
Ik mis wat "finesse" en voorbeeld foto 5 vind ik gewoon slecht. Het gezicht is mega "plat" maar dat kan door het comprimeren komen.
Maar de bedoeling van het stukje stof (slib?) bij haar knie snap ik echt niet.
Ik doe het je allemaal niet na hoor, maar adel verplicht toch een beetje wat mij betreft.

groet,

peter
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Ramonster73
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2009 02:04
WoonplaatsCOLON Noordoostpolder

Leuke serie, ziet er goed uit.
Ik heb nog wel een vraag over foto 1 wat zit er midden onder haar bh?
Foto 5 is plat geflitst is mijn inziens jammer.
Groet Ramonster73
Er lopen amateurs met duurdere apparatuur rond dan de prof's
Jan59

Foto 3 en 4 vind ik mooi.
En zoals Ramonster73 het vroeg over de foto 1 : Wat zit daar midden onder haar BH ? Iets weg gepoetst ?
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

geen idee wat er onder haar BH zit, daar heb ik niets gedaan. Ik heb de verkleinde versie niet meer bekeken, de grote versie had dat beslist niet...ik heb de grote versie hier niet, moet ik dus in de studio bekijken...heel vreemd, dat hoort niet in ieder geval.
Foto in de auto is niet geflitst, alleen bestaand licht. Ik ben het er mee eens dat die wapperende slip bij haar knie net verkeerd wappert, maar de blik vond ik te mooi om een andere uit die serie te kiezen...
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

die plek onder haar BH is de schaduw van haar elleboog. Op de verkleinde versie gaat dat er geshopt uitzien, maar op de grote versie ziet dat er volkomen normaal uit. Wel drukt de beugel van haar BH in haar lijf en dat geeft op de kleine versie ook een vreemd effect.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar