Breda Barst

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jorie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2010 16:40
WoonplaatsCOLON made

hallo allemaal,
ik ben gisteren even een paar uur naar breda barst geweest. Dit is een muziek festival dat word georganiseerd door de avans hogeschool van breda. Het festival duurde 3 dagen en ik ben op de laatste dag geweest. Op deze dag kwamen er bands als Moke en Gruppo Sportivo. Moke heb ik niet meer gezien maar Gruppo wel. Heel veel foto's gemaakt en ook veel canon fotografen gezien dus als je er ook bent geweest laat het even weten. :P

1.

7354

2.

7355

3.

7356

4.

7357

5.

7358

6.

7359

7.

7360

8.

7361

9.

7362

10.

7363

11.

7364

12.

7365

13.

7366

Canon EOS 70D / Canon EOS 1000D gripped / Samyang 8mm f/3.5 Fisheye / Canon EF 17-40mm f/4 L USM / Canon EF 50mm f/1.4 USM / Canon 430EX II / Canon EF 70-200mm F/4 L USM

Site waar mijn foto's op staan: http://www.jorieslagmolen.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Beetje heel veel foto's om een voor een te bespreken. Algemeen leuke registratie. Probeer te werken aan je scherpte en compositie. Ook zijn m.i. niet alle momenten even lekker gekozen

- Compo Bijvoorbeeld: #1, 4 en 5 zijn lekker, #2, 8 en 12 niet. Je kunt wel afsnijden, maar dan moet je dat ook heel drastisch doen (zie #2).
- Momenten Bijvoorbeeld #11 geen contact, spreekt niet zo veel uit, #1o ik zie een vent die plezier heeft en lekkr aan het rocken is... Ook de videl speler van Absynthe Minded is zo'n voorbeeld van net niet (even wachten tot zijn hoofd vrij is en dan is het net wel.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Om met Goethe te spreken: "in der Beschränkung zeigt sich der Meister".

Er ziten leuke foto's tussen, maar je had een keuze moeten maken - ik ben het dus helemaal eens met mijn voorganger. Als je vier of vijf foto's had gekozen, dan had je een hele goede set gehad. Ik had gekozen voor #2, #4, #5 en #10.
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
jorie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2010 16:40
WoonplaatsCOLON made

mmk schreefCOLONBeetje heel veel foto's om een voor een te bespreken. Algemeen leuke registratie. Probeer te werken aan je scherpte en compositie. Ook zijn m.i. niet alle momenten even lekker gekozen

- Compo Bijvoorbeeld: #1, 4 en 5 zijn lekker, #2, 8 en 12 niet. Je kunt wel afsnijden, maar dan moet je dat ook heel drastisch doen (zie #2).
- Momenten Bijvoorbeeld #11 geen contact, spreekt niet zo veel uit, #1o ik zie een vent die plezier heeft en lekkr aan het rocken is... Ook de videl speler van Absynthe Minded is zo'n voorbeeld van net niet (even wachten tot zijn hoofd vrij is en dan is het net wel.
bedankt voor het advies hier kan ik echt wat mee vooral het advies van compo!
Ik heb de foto's na het verkleinen niet verscherpt hierdoor kan het zijn dat de foto's idd niet echt super scherp zijn.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een goed programma waar ik makkelijk mee kan verkleinen en verscherpen, want ik heb nu een programma dat is super handig met verkleinen maar kan er alleen niet meer verscherpen.
gr Jorie
Canon EOS 70D / Canon EOS 1000D gripped / Samyang 8mm f/3.5 Fisheye / Canon EF 17-40mm f/4 L USM / Canon EF 50mm f/1.4 USM / Canon 430EX II / Canon EF 70-200mm F/4 L USM

Site waar mijn foto's op staan: http://www.jorieslagmolen.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Altijd verscherpen na verkleinen (of omzetten of wat dan ook).
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Jorie (nu wel goed hé) en ik zou ook eens kijken om de mensen uit het midden, of wat meer in te zoomen of juist iets meer uit te zoomen om zo wat speelsere foto's te krijgen. Sommige foto's zijn ook iets te rood? maar wel leuk om te zien zeg want zat zelf ook te twijfelen om te gaan.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
Gebruikers-avatar
jorie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2010 16:40
WoonplaatsCOLON made

vonderstealth schreefCOLONJorie (nu wel goed hé) en ik zou ook eens kijken om de mensen uit het midden, of wat meer in te zoomen of juist iets meer uit te zoomen om zo wat speelsere foto's te krijgen. Sommige foto's zijn ook iets te rood? maar wel leuk om te zien zeg want zat zelf ook te twijfelen om te gaan.
ja nu is het wel goed marc:P
ik kan idd kijken of ik de compo iets kan veranderen door mensen wat minder in het midden te zetten. dat inzoomen had bij sommige foto's wel gekunt maar vooral bij de laatste paar foto's begon het wat te schemeren dus had ik een heel laag diafragma waarde. Als ik dan in ging zoomen ging die diafragma omhoog (van 4.0 naar 4.5 naar 5.0 en dan naar 5.6 ligt aan hoever ik inzoom) en daardoor werd de foto dan te donker.
Canon EOS 70D / Canon EOS 1000D gripped / Samyang 8mm f/3.5 Fisheye / Canon EF 17-40mm f/4 L USM / Canon EF 50mm f/1.4 USM / Canon 430EX II / Canon EF 70-200mm F/4 L USM

Site waar mijn foto's op staan: http://www.jorieslagmolen.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

En nog een leuk polo kopen voor de brilglazen van die mensen haha
Neehoor zit nu beetje je te stangen, maar zou wel mooier zijn.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar