Westside Story in Spijkenisse

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
hennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2005 14:37
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Wat zou ik een andere keer anders moeten doen?

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3 Krupke
Afbeelding

#4 Bernardo and Anita
Afbeelding

#5 Scene at the Balcony
Afbeelding

#6 The Kiss
Afbeelding

#7 America
Afbeelding

#8
Afbeelding
Als mijn foto's mislukken licht het meestal aan het ligt.
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

leuke serie hoor!
de eerste 2 foto's vind ik de kadering wel erg ruim. zo zie je bij beide foto's de lampen hangen. er is hier een hoop loze ruimte. ook zijn de foto's van zo'n hoog standpunt niet mijn favoriet.
foto 3 is een erg leuke foto. goed het moment gepakt qua uitdrukking.
foto 4 is ook weer zo'n leuk moment, misschien een beetje krap en wat onscherp (bewegingsonscherpte vanwege 1/50e op 100mm?)
foto 5 is een erg leuke foto!
foto 6 weer goed het moment vastgelegd. misschien was een iets grotere crop hier ook beter.
foto 7 oogt wat donker. een beetje "overbelichten" was had hier naar mijn mening goed uitgepakt
foto 8 is weer zo'n leuk moment. de scherpte licht op het gezicht maar je kunt zien dat het een wapen is wat ze in haar hand houdt! het lijkt wel alsof deze foto erg last heeft van strepen (ruis?) anders ligt het denk ik aan mijn monitor!

ga zo door!
Canon
hennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2005 14:37
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

bedankt voor je reactie.
- Hoog standpunt, ben ik gedeeltelijk met je eens.
Eerste 2 hadddn inderdaad wel wat verder gecropt kunnen worden, ik wilde een totaaloverzicht met het hele orkest.
Verder heb ik ter wille van variatie standpunt gewisseld gedurende een paar voorstellingen.
Toen ik helemaal voorin zat had ik erg last van lampen vooraan podium, in het midden van de zaal had het publiek last van mijn geklik.
- Foto 4. bewegingsonscherpte was ook door beweging van onderwerp, ik gebruikte monopod.
- Foto 6. Was oorspronkelijk portrait geschoten, veel ruimer horizontaal gaat niet.
- Foto 8. Ik zie geen strepen.
Als mijn foto's mislukken licht het meestal aan het ligt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar