Waddenzee in late namiddag

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
gertj123
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2010 10:54
WoonplaatsCOLON Nijverdal

Oudere foto maar met prima sfeer.

4327

vgr
Gert
"Je bent nooit te oud om te leren"

Bezoek ook eens mijn FlickR account
polariteit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 252
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010 12:06
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik zou oppassen als ik jou was, zometeen loopt de waddenzee leeg omdat je foto scheef is. even rechtzetten dus ;)

Verder wel aardige foto, mede dankzij de maan. maar mijn aandacht wordt niet echt lang vastgehouden omdat ik niet goed weet waar ik naar moet kijken.
Canon EOS 7D, Sigma 17-70 OS, Tamron 11-18, Sigma 105, Sigma 150-500 OS
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Ik vind de foto erg ruizig, De golven kun je nauwelijks onderscheiden.Met het andere ga ik met mn voorganger mee.Niet echt een showcase foto.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
svdveen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006 17:30
WoonplaatsCOLON Doetinchem

Even ter steun van de fotograaf, de horizon is prima recht hoor. Scroll de foto maar een stukje en leg de horizon tegen de onder- of bovenrand van je browser aan, dan zie je dat 'ie nagenoeg recht is.
Wel de horizon nemen en niet de branding. Want die staat wel scheef, maar dit is weer logisch vanuit het perspectief gezien.

Verder mist de foto contrast, wat je volgens mij ook niet met nabewerking ideaal kunt krijgen omdat er nogal wat vocht in de lucht zit zo te zien.

Sander.
Canon 20D+350D, Canon 70-300 F/4.0-5.6 USM IS, Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro, Canon 100mm F/2.8 Macro, Soligor tussenringen, Canon EF 50mm F/1.8II, Canon 430EX Speedlite, Manfrotto mono- en tripod, en nog wat accesoires... http://sanderbetty.blogspot.com
polariteit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 252
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010 12:06
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

svdveen schreefCOLONEven ter steun van de fotograaf, de horizon is prima recht hoor. Scroll de foto maar een stukje en leg de horizon tegen de onder- of bovenrand van je browser aan, dan zie je dat 'ie nagenoeg recht is.
Wel de horizon nemen en niet de branding. Want die staat wel scheef, maar dit is weer logisch vanuit het perspectief gezien.

Verder mist de foto contrast, wat je volgens mij ook niet met nabewerking ideaal kunt krijgen omdat er nogal wat vocht in de lucht zit zo te zien.

Sander.
Heb het vermoeden dat je gelijk hebt, had denk ik de branding als horizon aangezien :oops:
Canon EOS 7D, Sigma 17-70 OS, Tamron 11-18, Sigma 105, Sigma 150-500 OS
gertj123
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2010 10:54
WoonplaatsCOLON Nijverdal

Collega eos leden

Dank voor het opbouwende commentaar. Zou het nu ook anders hebben gedaan want heb veel bijgeleerd. Na de post zag ik trouwens dat de foto niet met een Canon camera gemaakt is maar nog uit mijn Konica-Minolta verzameling komt. De kwaliteit van die optiek is ook echt veel minder (is nu van Sony geloof ik). Canon Eos 7d is echt superieur en bevalt me prima.

vgr
Gert
"Je bent nooit te oud om te leren"

Bezoek ook eens mijn FlickR account
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar