Huwelijk in Hoogvliet

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Selek88
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 12:41
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

Sorry dat ik laat reageer, maar moest gister ineens weg waardoor ik geen beschikken had over internet.

Iedereen bedankt voor jullie reacties!

@Martijn
Martijn bedankt voor de reactie. Ik snap helemaal wat je bedoelt. Maar de klant is koning. Ze willen een afwisselt album met rustig en drukke pagina’s door elkaar.Maar het is wel moeilijk om in geen van beide door te schieten. Niet te druk en niet te rustig.

@SabrinaV
Bedankt hoor. En ik weet wat je bedoelt met basisschool trauma’s. Ik ben ze nog steeds niet allemaal kwijt. :(

@Hari Seldon
Bedankt voor de tips. Het is moeilijk om een rustig album te maken als de klant een album kiest met weinig pagina’s. Als ze nu een album nemen van 60 pagina’s dan kan je het een stuk rustiger houden. Nu willen ze wel veel foto’s en dan word het soms een beetje proppen, maar dit vonden ze juist leuk. Maar ik begrijp je wel hoor.

@knoet
Ik ben vereerd dat ik in je favorieten kom te staan. Suc6 met je album een het plak werk.

PS: laat je wel je collega’s heel :wink:
2 x 5DMKII | Canon 16-35 F2.8 L IS USM MKII | Canon 24-70 F2.8 L IS USM | Canon 70-200 F2.8 L USM | Canon EF 50 F1.8 II| Canon 580EX II | Metz 58-A1
mouthaanfotografie.nl
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

Selek88 schreefCOLON@knoet
...Suc6 met je album een het plak werk.

PS: laat je wel je collega’s heel :wink:
pffff...dat plakken valt nog niet mee... Hoop gedoe met geodriehoeken etc en nog niet echt recht. Vervolgens mijn lief maar ingeschakeld, die dat kennelijk op het oog wel kaarsrecht kan plakken....... Nu alleen wachten op een paar graden koeler, want dit weer levert toch te veel zweetdruppels en klamme handen op...zaterdag maar eens verder...

(wel eerst moeten afspreken dat ik me dan niet meer aan mijn collega's waag 8) )
[size=84]onderschrift[/size]
Gebruikers-avatar
Selek88
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 12:41
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

:lol: Zou ik dan maar doen, anders kan je alles zelf plakken.
Maaar wat doe je met dit weer als je nog 2 albums moet maken en zo 1200 moet bewerken.
Dit is niet uit te houden man. Kan me er niet toe zetten.

Gelukkig ben ik niet de enige die daar last van heeft :?
2 x 5DMKII | Canon 16-35 F2.8 L IS USM MKII | Canon 24-70 F2.8 L IS USM | Canon 70-200 F2.8 L USM | Canon EF 50 F1.8 II| Canon 580EX II | Metz 58-A1
mouthaanfotografie.nl
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

hahaha...biertje erbij en lange avonden/nachten maken....Da's in elk geval wat ik aan het doen ben. Na dit weekend hoef ik er gelukkig nog maar 1. Maar toch weer zo'n 4-500 fotos uitzoeken en bewerken.....Succes in elk geval. Mss kunnen we een soort zelfhulpgroep opstarten als dit achter de rug is? :lol:
[size=84]onderschrift[/size]
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Veel is gezecht.

Veel leuke ideeen, maar het lijkt wel of je de hele truckendoos hebt opengetrokken aan bewerkingen en "grapjes".
Ik zelf ben voor meer eenheid in kleur, bewerkingen en lay-out. Maar dat is persoonlijk voorkeur
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Hey,

Mooie serie maar ik ben zelf niet zo van de collages.
Goed gefotografeerd en goede nabewerking.
Voor mij mag het wel iets spannender qua bewerking maar verder echt top!
Gebruikers-avatar
Selek88
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 12:41
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

@PP
Jammer dat het zo over komt, is niet mijn bedoeling. Ik heb nog veel meer turcken in mijn doos :P
Ik snap wel wat je bedoeld, maar de klant is koning.

@Drwizz
Bedankt voor je opmerking, maar wat bedoel je met spannender qua bewerking. Kan je misschien en voorbeeld geven?
2 x 5DMKII | Canon 16-35 F2.8 L IS USM MKII | Canon 24-70 F2.8 L IS USM | Canon 70-200 F2.8 L USM | Canon EF 50 F1.8 II| Canon 580EX II | Metz 58-A1
mouthaanfotografie.nl
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

Selek88 schreefCOLONIk heb nog veel meer turcken in mijn doos :P
laat martinus het maar niet lezen 8)
[size=84]onderschrift[/size]
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

:lol:

edit, ik lach wel maar snap hem eigenlijk niet :roll:
Laatst gewijzigd door 1 op martinus, in totaal 5 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Selek88
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 12:41
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

Oops te laat :wink:
2 x 5DMKII | Canon 16-35 F2.8 L IS USM MKII | Canon 24-70 F2.8 L IS USM | Canon 70-200 F2.8 L USM | Canon EF 50 F1.8 II| Canon 580EX II | Metz 58-A1
mouthaanfotografie.nl
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

@martinus: lachen is sowieso goed, dus daar is niets mis mee, maar: na 'aan collega's wagen' leek me deze vertyping wel weer een mooie inkopper voor je?
[size=84]onderschrift[/size]
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

Je foto's zien er mooi uit maar ik wil je vooral complimenteren met je bewerkingen van je layouts... Mooie 'photoshop' bewerkingen..
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Gebruikers-avatar
Scubadero
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 939
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 16:10
WoonplaatsCOLON Zaandam

Mooie serie hoor en het verhaal wordt mooi in beeld gebracht.

Maar even een (misschien stomme) vraag als ik naar #9 en #10 kijk.
Bij #9 is de kerk bijna leeg en de dominee/pastoor in 't zwart en bij #10 de kerk toch wel redelijk gevuld en de pastoor/dominee in 't wit/licht.
Ben niet zo van de kerk maar hoe zit dat?
Groet,
Deen.

500 px
Gebruikers-avatar
Selek88
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 12:41
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

@Opperclowntje
Bedankt voor je complimeent! Was de eerste keer in Photoshop dus was zelf ook wel blij.

@Scubadero
Bedankt voor je opmerking.
Bij nummer negen is het de ambtenaar voor het burgelijkhuwelijk, dat is voor hun niet belangrijk.
Bij nummer 10 is het voor de kerk en daar komen alle mensen naartoe. Vandaar dat het dan een stuk voller zit.
Dit was voor mij de eerste keer in de kerk! Dus ik heb ook wat geleerd.

Groetjes
2 x 5DMKII | Canon 16-35 F2.8 L IS USM MKII | Canon 24-70 F2.8 L IS USM | Canon 70-200 F2.8 L USM | Canon EF 50 F1.8 II| Canon 580EX II | Metz 58-A1
mouthaanfotografie.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar