Huwelijk M en M

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Ariannebcn
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2010 12:10

o wauw... zo zou ik mijn trouwfotos (mocht het er ooit van komen :lol: :lol: ) ook willen hebben!
licht, sprankelend, spontaan!
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Karel, dank je wel voor je positieve reactie. Leuk !
Arianne, ook bedankt en als je de datum weet hoor ik het wel :wink:

groet Martijn
Gebruikers-avatar
Ariannebcn
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2010 12:10

lol, meld je dat ook even bij mn vriend.. misschien snapt ie de hint hahahaha
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Hee Martijn....iets met mosterd en maaltijd, maar ik wilde je ook nog even complimenteren voor deze ongedwongen serie. Lekker hun mooiste dag (althans, ik neem aan dat ze er nog steeds zo over denken :D ) vastgelegd zoals hij was.

Foto 4 is schitterend, daar wil ik de grote losse varianten ook nog wel van zien, maar dat komt volgende week wel als ik toch bij je ben..
Even kniesoren;-)....je kent me....Foto 11 vind ik wel erg veel ruis inzitten, iets met instellingen of bewust zo nabewerkt. Wel jammer, want het idee van de foto is schitterend gekozen...

Vrijdag mag je weer? Neem genoeg water mee he, volgens mij wordt het 56 graden ofzo...

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Hee Nol, toch maar weer eens even rondneuzen hier :wink:
Dank je wel voor je complimenten en ik al je idd de grote foto's wel even laten beoordelen. De ruis in foto 11 wordt veroorzaakt denk ik door Iso500 icm F/5.6. Anders zou ik het niet weten. Maar je hebt absoluut gelijk hoor.
Gelukkig hoef ik aanstaande vrijdag niet meer, maar ben wel afgelopen vrijdag geweest :wink: Was evengoed ook warm. Ben druk aan het nabewerken.
Hee, ik spreek je !

groet Martijn
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar