Update: Kids van de buren (foto nu wel zichtbaar)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Nou, na de verkoop van mijn hele spulletje (iets met crisis) toch nog een keer met een geleende camera (5dM2 + 24-105) een fotoshoot gedaan van 3 kinderen.
In opdracht van moesten ze alle drie in het natte gras op een dekentje op de foto voor vaderdag.
Het moest wat speels en dit is het resultaat.

Ook de gekozen bewerking is in opdracht van, ik heb de vrouw des naastes huizes verschillende zwart wit bewerkingen laten zien en dit moest het gaan worden.
Nog niet besteld, want ik ben niet helemaal tevreden. (ben ik zelden overigens maar dit terzijde)

Even in testcase want ik vind dat de toning net iets te veel verschilt om strak naast elkaar te hangen en dat terwijl ik bij elke foto exact dezelfde instellingen heb gebruikt en exact dezelfde bewerkingen heb toegepast. Weersveranderingen waren er ook niet ofzo...
Wie het weet mag het zeggen.

Nou ja, de foto's die hiernaast aan de muur komen te hangen: Ze zijn wat klein wellicht zo in een drieluik, maar ik krijg ze hier niet via het album geplaatst..
De foto's zijn los van elkaar besteld en komen elk in een eigen lijstje, maar op deze volgorde komen ze aan de muur...

Afbeelding


Cheers,
Arnold
Laatst gewijzigd door 7 op Nol77, in totaal 11 keer gewijzigd.
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Hey Arnold.

Leuk om weer wat van je te horen!
Gaat het al beter?

De Admins zijn nog bezig
met de foto's enz
Dus nog ff geduld aub!

Gr Dimitri
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

@Dimitri en/of een ieder die het weet, moet ik de foto's later overnieuw plaatsen of kan ik het zo laten staan en komt het vanzelf goed?
Hier met de familie alles goed, alleen nog geen werk, dat begint te irriteren...

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Hey Arnold.

Tot nu toe kan je de foto's laten staan!
Nog ff geduld en dan komt het vast goed!

Dat is wel minder zeg.
Maar wel fijn om te horen dat alles nog goed gaat!

Gr Dimitri
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Lang geleden, Arnold! Wel kl... dat je nog steeds geen werk hebt!
Je zat voordat je (min of meer verplicht) voor jezelf begon toch in de grafische industrie??
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

@iedereen: Dank!

Andre, dat kan ik me levendig voorstellen! Ik zit nu 11 maanden thuis (dit gaat helemaal niet over de foto's haha, bij de tijd dat die er eindelijk opstaan staat dit topic al op pagina 9 denk ik :mrgreen: )

Ik solliciteer me suf, maar net zoals je bij de ingang van de supermarkt een poster hebt van iemand "pas op" zo hangt er een foto van mij bij elk bedrijf denk ik. Ik heb nu over de 60 sollicitaties verstuurd en nog geen enkele keer uitgenodigd voor een gesprek. Echt irritant...

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
KaleFietsbel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009 17:12
WoonplaatsCOLON Heteren (Gld.)
CONTACTCOLON

Ze staan in Heteren, Arnold, je mag de set nog wel eens opzoeken en knuffelen?

Mooie foto's, lekkere toning, heerlijke DOF, goed gedaan!

groet,

John
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

hee John, hoe bevalt de set, nog wat mee kunnen stoeien?
Kun jij de foto's wel zien ja? De meeste hier niet (of het is nu geregeld kan ook)
Ik zie ze zelf als postzegels helaas, je moet er nou op klikken om ze te bekijken, ook niet uitnodigend.

Bedankt voor je repliek!
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik zie ze ook nog als postzegels.. maar volgens mij moet [photoid] nu ook weer werken las ik net...
In welke sector zoek je dan werk, Arnold? Misschien dat iemand hier nog aan je kan denken dan als hij iets weet ;)
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Nou dat werkt niet, want dan krijg ik een andere foto te zien dan de mijne...
Maar goed...

Ik ben 12 jaar commercieel medewerker/hoofd verkoop geweest, dus daarin zoek ik momenteel werk.

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar