Anouk

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Anouk is eigenlijk fotografe maar staat ook zo af en toe aan de andere kant van de lens. Afgelopen zondag hebben we ook wat werkjes samen gemaakt.
Naast "gewoon" portretwerk hebben we ook wat low-key gedaan en daarvan wilde ik graag een paar dingetjes laten zien.

1:
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=161994[/img]

2:
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=161993[/img]

3:
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=161996[/img]

We zijn benieuwd naar wat jullie er van vinden.
Martin Philippo
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Lampiew
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2007 19:20
WoonplaatsCOLON Houten

Ik houd hier wel van, Martin.
Al moet ik zeggen dat ik sterker lowkey werk van je heb gezien.

#2 is mijn favo al had ik iets meer van haar oog willen zien.
groetjes
Lampiew
50D, ef-s 17-55 F/2.8 IS, EF 70-200 F4/L IS, Tokina 12-24 f4, Speedlite 580EX, manfrotto 190cxprob, Gitzo G1278M. Sinds kort wat strobist spullen.
Gebruikers-avatar
wim v
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 22:17
CONTACTCOLON

Ik ga voor 1 en 3 deze spreken meer.
2 vindt ik te donker maar ik heb ook helemaal geen verstand van lowkey.
Ik laat nu mijn gevoel spreken en kijk niet naar de techniek.
iemand die weinig ervaring heeft kan nog veel leren :-)
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

1 en 2 zijn technisch prima, al vind ik ze niet superboeiend al kan ik niet zeggen waarom. De 3e staat er het meeste licht op haar decolete ipv haar gezicht. Misschien de bedoeling vanwege Marlies Dekker, maar ik had de focus van het licht liever op haar gezicht gezien.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Weet je wat? Jullie hebben nog gelijk ook. De eerste twee zijn inderdaad niet echt spetterend. #1 is gewoon een keurig low-key portret maar niet meer dan dat, #2 vond ik nog wel leuk vanwege de vlakverdeling.
#3 was ik zelf toch wel blij mee vanwege het gebruik van m'n licht. Hier heb ik een enkele spot gebruikt zonder lichtvormer die op drie meter recht boven Anouk hangt. Niet dat mijn studio zo groot is hoor, het is een van de voordelen van het gebruik van de ruimte van m'n baas. Ik wil hier nog wat verder mee gaan experimenteren maar dan ook met wat licht van de zijkant er nog bij. Eens zien wat dat op gaat leveren :D
Er zit inderdaad iets teveel licht op het decolleté van Anouk. Ik zal eens kijken of ik dat nog wat bij kan werken.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar