My first bodyscape (18+)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fwdb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2010 21:43
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Dit is mijn eerste bodyscape.
Graag jullie reactie

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=160553[/img]
Fred
EOS 500D | 24-105mm f4 [color=red]L[/color] |
Sharky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 262
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2009 11:24

Op zich geen slechte foto ze had alleen een paar uur voor de opname haar BH uit moeten doen je ziet nu de striemen nog zitten!

Gr. Jan
Gebruikers-avatar
Bleek
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2009 20:12
CONTACTCOLON

Ik vind het een foto met weinig sfeer. De hoek is misschien ook niet zo gunstig gekozen. Je ziet nu te veel bulten in het landschap. Wat minder scherptediepte zou spannender zijn geweest.
Canon 450D | Grip | 18-55 kitlens | Canon F 1.8 50mm | Tamron F 2.8 28-75mm | Canon 430 EXII + Omnibounce | Lowepro Slingshot 100AW | 2 analoge Tamron lenzen
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Je had je verlichting bv van links achter het model kunnen laten schijnen,(voor jou dus links voor) een kleiner diafragma kunnen kiezen en een iets hoger standpunt moeten nemen. Dan krijg je wat meer schaduwwerking en ook wat minder scherptediepte. En zij mag sowieso wat scherper van mij hoor :wink:
Gebruikers-avatar
fwdb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2010 21:43
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Bedankt voor de reacties.
De volgende keer als het model weer komt zal ik wat met het licht gaan spelen en verschillende diafragma's proberen.
Sinds vorige week maak ik ook RAW foto's, deze foto is nog in de jpeg stand genomen. Ik moet alleen nog wat meer handigheid krijgen met RAW foto's bewerken
Fred
EOS 500D | 24-105mm f4 [color=red]L[/color] |
Navigator

Bodyscapes betekent ook een beetje spelen met je hoeken en je licht. Soms kan een plaat mooi worden door onderwerpen net niet of vanuit een bepaalde hoek te laten zien. Dit is wat te direct, er blijft weinig te raden over, weinig "tease".........

Peter
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

persoonlijk moet ik altijd even slikken als ik zie dat mensen meteen met de moeilijkste tak van mensen fotograferen beginnen. En dan lees ik dat je ook nog maar pas RAW hebt ontdekt. Da's dubbel slikken maar chapeau dat je het aandurft.
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar