Het moet niet gekker worden !!!

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Goed zo Renate!! :P :D :P :D
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
ionize
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2010 14:48
WoonplaatsCOLON Deventer

Renate~B schreefCOLONtsss BRON?!!

Belangrijkste reden hiervoor is dat vrouwen minder schade veroorzaken in het verkeer dan mannen. Daarnaast rijden vrouwen vaak in auto's, waarvoor de verzekeringspremie lager ligt dan auto's waarin mannen rijden.
Omdat er minder vrouwen rijden dan mannen! En dan rijden ze ook nog eens in goedkopere autootjes die dus waarschijnlijk goedkoper te repareren zijn. Ik denk dat vrouwen met 15% korting relatief gezien nog steeds percentueel meer betalen dan mannen :P

anyway.. ik loop te stoken..

"De heer in het verkeer is meestal een dame", en dit gaat meestal wel op.



:P :P
EOS 50D | Speedlite 380EX | EF 70-200 F/4L | EF-S 15-85 IS USM
Velbon RUP-L43 Monopod | Crumpler Prettyboy 7500 XL
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Toch wel vreemd dat verzekeringsmaatschappijen nooit eens met voldoende cijfers naar buiten komen om ook daadwerkelijk de relatie tussen veroorzakers van verkeersongelukken en hun verreden kilometers. Dus gewoon het aantal ongelukken per verreden kilometers bij mannen en bij vrouwen. Dan denk ik dat de vrouwen heus niet veiliger rijden. (ik zeg ook niet onveiliger hoor)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Je snapt natuurlijk wel dat ik een zeer selectief lezer ben en alleen het deel in me opneem waar ik mijn gelijk krijg he? :lol: :wink:
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Je lijkt wel een vrouw!

En die werken zeker ook bij het TNS NIPO dat onderzoek doet naar het aantal schadegevallen bij mannen en vrouwen. :twisted:
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Laatste keer dat ik keek was ik er ook nog een... en lid van TNS NIPO ja :lol: :lol: :lol:

Maar ik blijf erbij dat oestrogenen beter werken in het verkeer dan testosteron.

Ik ben bijna geneigd om een verzekeringsmaatschappij te mailen, waarom dit zo is en of ze dit officieel willen bevestigen.
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Renate~B schreefCOLON Maar ik blijf erbij dat oestrogenen beter werken in het verkeer dan testosteron.
Beide niet, gewoon andere dingen als gezond verstand, beleefdheid en meer van dat soort zaken. Heeft niks met de sexe te maken
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Het voorbeeld van oestrogeen zat vanochtend in het binnenveld voor me toen ik naar mijn werk ging. De relaxte oestrogene dame vond het daarom niet nodig om voor een MEGA traktor uit te wijken met het gevolg dat ik haar spiegel moest ontwijken. :twisted:

Nee, oestrogeen doet het goed in het verkeer! Whahahah!
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Kan ik mij als compromis in vinden :lol:
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Sushi die enkele praktijkvoorbeelden die je aanhaalt die kan ik met goed zoeken ook wel vinden..
Minder goed hoef ik te zoeken wanneer het mannen betreft, die vinden het vaak namelijk nodig om risico's te nemen, hard de muziek aan te gooien, slippend wegtrekken bij een verkeerslicht als er ook maar iets voorbij komt wat er redelijk uit zou kunnen zien in een rok.


:lol:
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
Constant
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2007 20:15

dejong1racing schreefCOLONToch wel vreemd dat verzekeringsmaatschappijen nooit eens met voldoende cijfers naar buiten komen om ook daadwerkelijk de relatie tussen veroorzakers van verkeersongelukken en hun verreden kilometers. Dus gewoon het aantal ongelukken per verreden kilometers bij mannen en bij vrouwen. Dan denk ik dat de vrouwen heus niet veiliger rijden. (ik zeg ook niet onveiliger hoor)
Er is weldegelijk een paar jaar geleden een heel krantenartikel aangewijd aan de man versus vrouw statistieken. Daarin stelde de verzekeraars dat vrouwen patent lijken te hebben op domme eenzijdige ongelukken binnen de bebouwde kom (zoals de beruchte aanrijding met een verkeerszuil of andere stilstaande objecten) en tevens in aantallen de meeste aanrijdingen. Dus het is bewezen dat mannen inderdaad minder ongelukken veroorzaken. Maar omdat mannen financieel gezien de duurdere brokken maken (veroorzaakt door te hard en/of roekeloos rijden, vaak op snelwegen) klopt het dat mannen (gemeten in Euro's) de meeste schade maken.

Dus vrouwen hebben de meeste aanrijdinkjes, mannen de meeste financiële schade. En aangezien een verzekering is gebaseerd op verwachte financiele schade per categorie bestuurder, is het logisch dat vrouwen minder betalen.
Canon 400d - Canon 10-22 - Canon 24-105L IS 4.0 - Canon 17-85 IS - Canon 70-300 IS - Kenko 1.4 converter - hoodman hoekoculair - Expodisk 77mm - Canon MP970 - Elements 5.0 - 7" Neovo digitale lijst - tussenringen
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Ik loop natuurlijk nu maar een beetje te geinen maar waar het in het verkeer echt om gaat is anticiperen. Als je goed kunt anticiperen op andere weggebruikers dan heb je de helft minder schades. Iedereen heeft tegenwoordig haast en wil de eerste zijn en gunnen elkaar het licht in de ogen nog niet. Dat is bij zowel vrouwen als mannen hoor.
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Dacht je echt dat ik serieus was dan?? :wink: :wink:

Ik denk dat er inderdaad evenveel debielen in een auto zitten als echte chauffeurs ja, of het nu mannen of vrouwen zijn.
Bij mannen erger ik me vaak aan hun "stoere" manier van rijden, en bij vrouwen vaak aan hun liefde voor 30km gang.
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Renate~B schreefCOLONDacht je echt dat ik serieus was dan?? :wink: :wink:
Ja?


Hahah! Nee joh, maar anders kunnen we wel aan de gang blijven he. :wink:

Dat verhaal van Constant klinkt me wel erg aannemelijk in de oren!
Gebruikers-avatar
Piet van Vroonhoven
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2007 17:05
WoonplaatsCOLON Druten

De enige reden dat sommige vrouwenparkeerplaatsen, in Duitsland vaak aangeduid met moeder en kind plaatsen een meter breder zijn is dat je dan een kind vanuit een kinderstoeltje in een wandelwagen of buggy kunt krijgen. Dat lukt niet op een parkeerplaats van 2,2 m breed. Er is echt over nagedacht
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Maar mannen dan?
Neem aan dat hun ook met de kids op pad gaan, dan zouden ze de parkeerplaatsen eerder als kinderplaatsen of zo aan moeten duiden.
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Welnee, wij mannen laten de kroost rusatig in de auto. In de winkel lopen ze toch maar te irriteren en dan let er tenminste iemand op de auto
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Vandaar dat mijn vechtgenoot tegen autoalarm maar voor winkelen met zoon is?!
Knaak valt :lol: :lol:
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
TienusZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2006 22:25
WoonplaatsCOLON Gouda

Wat zo'n bord allemaal niet teweeg brengt :wink:

Zit me kostelijk te vermaken met jullie reactie onderling 8)

Gr TienusZ
[size=75]Canon EOS 50D + grip | Canon EF-S 10-22 mm F3.5-4.5 USM | Canon EF 24-105 mm F4 L IS USM | Canon EF 50mm F1.8 I | Manfrotto 190Xprob + 486RC2 | Sandisk CF's [/size]
Panther1880
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2008 20:28
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

TienusZ schreefCOLONWat zo'n bord allemaal niet teweeg brengt :wink:

Zit me kostelijk te vermaken met jullie reactie onderling 8)

Gr TienusZ
:P Volgens mij had je d'r wel een beetje op gerekend... niet? :wink:
Ducttape is like the force, it has a light and a dark side and it holds the universe together...

Fujifilm DL-270 zoom -> Revueflex TL1 -> Ricoh Singlex TLS -> Praktica MTL3 -> EOS300 -> EOS350D -> EOS30D met gestaag groeiende berg glas ernaast
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar