Uitzicht vanuit de eetkamer

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Roypartyboy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2008 09:46
WoonplaatsCOLON Alphen aan de Rijn
CONTACTCOLON

Sinds enkele dagen woon ik samen met mijn vriendin. We hebben een appartementje in Alphen aan den Rijn gekocht en kon het niet laten om meteen een foto te maken van ons uitzicht vanuit de eetkamer!

Ik zit op 10 hoog dus zo nu en dan zullen er nog wel eens foto's van ons uitzicht langskomen denk ik op dit forum.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=157178[/img]
Ieder afscheid is de geboorte van een nieuwe herinnering...

www.spierenburg-photography.nl
Anoniem 3

We zien dus wel hoe het met de relatie gaat lopen..... :lol: :lol: :oops:
Geintje hoor.
Gebruikers-avatar
fotopeter
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2004 08:11
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

ik ben veel nieuwsgieriger wat er binnen dat appartementje gebeurd, ook lange belichtingen ?
Canon user
Gebruikers-avatar
Roypartyboy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2008 09:46
WoonplaatsCOLON Alphen aan de Rijn
CONTACTCOLON

@ fotopeter
Die foto's moeten nog worden gemaakt, maar we zijn nog wel bezig om het in te richten helemaal dus die houdt je nog te goed ;)
Voor deze foto is inderdaad gekozen voor een lange sluitertijd (+/- 1 minuut).

@gvasseldonk
Die relatie gaat wel goed lopen hoor hahahaha
Ieder afscheid is de geboorte van een nieuwe herinnering...

www.spierenburg-photography.nl
Gebruikers-avatar
Daimler
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1051
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Mooie foto ik had alleen een wat lager standpunt genomen, hehe nee hoor geintje ik zie dat je op de 10de woont en het uitzicht vast wilde leggen.
En dat is prima gelukt :D


Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
Gebruikers-avatar
kruwt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 14:33
WoonplaatsCOLON Urk
CONTACTCOLON

Mooie plaat. Ik had echer wel wat meer kruispunt willen zien, en wat minder zwarte lucht. Maar misschien komt dat wel als jullie wat meer gesetteld zijn.
Mijn website www.kruwt.nl. Meer doen met je foto's. Informatie over stockfotografie en mijn eigen ervaringen daarin. 
Gebruikers-avatar
mitchel1986
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1361
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2010 10:54
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Dat links is het kasteel toch?

Leuke foto trouwens, zou de camera ietsje omlaag richten als dat mogelijk is, dat is het kruispunt wat boeiender. Prima uitzicht daar blijkbaar en welkom in Alphen :)
Gebruikers-avatar
Roypartyboy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2008 09:46
WoonplaatsCOLON Alphen aan de Rijn
CONTACTCOLON

@mitchell1986

Er stond aanvankelijk ook wel meer kruispunt op, maar ik had geen rechte horizon en door het rechtzetten van de foto is er een deel kruispunt verloren gegaan, maar ik zal nog vele foto's maken van deze plek dus komt vast wel eentje bij met meer kruispunt.

Het is inderdaad het Kasteel daar links op de foto. En wat betreft dat welkom heten in Alphen: Ik ben er geboren en getogen en woon er al bijna 22 jaar, maar evengoed bedankt ;)
Ieder afscheid is de geboorte van een nieuwe herinnering...

www.spierenburg-photography.nl
Gebruikers-avatar
MSP Photographics ©
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 641
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2008 01:09
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

gvasseldonk schreefCOLONWe zien dus wel hoe het met de relatie gaat lopen..... :lol: :lol: :oops:
Geintje hoor.
Die is inmiddels al tot ongekende hoogte gestegen denk ik op 10 hoog ! :wink: Mooi uitzicht,prachtige plaat,kan trails erg waarderen ! 8)
Tomorrow is what you make of it...
[url=http://www.istockphoto.com/MSP_Photographics]MSP @ iStock[/url]
Bartjebart
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2113
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 15:13
WoonplaatsCOLON Coevorden
CONTACTCOLON

leuk lange-sluitertijd-experimentje. Qua compositie niet héél erg boeiend, maar het levert wel een leuk kijkplaatje op. Goed contrast ook. Wat donker hoort is mooi donker en lichtpuntjes staan er lekker scherp op.
[url]http://www.bartgrendelman.nl[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar