Mijn tweede fotoshoot

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
H_H
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2009 23:41
WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

Afgelopen zondag mijn tweede fotoshoot gehad op mijn zolder-'studio' met een vriendin van me en haar partner. Weer veel geëxperimenteerd met belichting en posities. Ben benieuwd wat jullie er van vinden en welke adviezen jullie hebben.

Nog een tweede vraag: wat vinden jullie van het mannelijk model? Ik heb hem geadviseerd zich in te schrijven bij een modellenbureau. Voor mij heeft hij 'het'.

De foto's (ik kan ze eventueel in groter formaat plaatsen; dit is afkomstig van Hyves):

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op H_H, in totaal 1 keer gewijzigd.
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Op foto 1 heeft ze een jointje gebruikt?? Die vind ik het minste..
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
Richardnismo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2008 20:54
WoonplaatsCOLON Leusden
CONTACTCOLON

vind de kleuren foto`s niet zo stralend, misschien iets te grijze achtergrond? naar mijn idee zijn de z/w wel erg moi maar ik ben dan ook snel tevreden hahaha
wel een mooi stelletje, misschien een idee om ze samen op de foto te zetten??

en zet ff een nummer voor je foto, dat levert makkelijker commentaar :P
Spullen ;)
www.opdefoto.com
www.RST-Photography.nl
H_H
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2009 23:41
WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

Richardnismo schreefCOLONen zet ff een nummer voor je foto, dat levert makkelijker commentaar :P
Alweer vergeten... :oops: Maar nu toegevoegd.
Richardnismo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2008 20:54
WoonplaatsCOLON Leusden
CONTACTCOLON

[censored] nu ben ik verplicht uitgebreider te reageren natuurlijk :P

1-je model kijn indd iets wat moeilijk, ze heeft wel een geweldig stel borsten lijkt het, miss iets subtiel daar wat meer aandacht aan geven?

2-op dat plukje haar na op dr voorhoofd vind ik het wel een geslaagde plaat

3- gaaf, die ogen, die mond, keurig!

4-nette plaat, zou iets meer kader naast zijn elleboog wel mooi vinden, nu staat ie zo op het randje.

5-beetje standaard pose, maar wel tof gedaan! alleen beetje donkere achtergrond.

Hoop dat je er wat mee kan!

succes
Spullen ;)
www.opdefoto.com
www.RST-Photography.nl
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Richardnismo schreefCOLON[censored] nu ben ik verplicht uitgebreider te reageren natuurlijk :P

1-je model kijn indd iets wat moeilijk, ze heeft wel een geweldig stel borsten lijkt het, miss iets subtiel daar wat meer aandacht aan geven?

Hoop dat je er wat mee kan!

succes
Moet je even kijken naar de spanning op haar handen. Volgens mij moet het meer lijken dan het daadwerkelijk is. Ook als je aan de rechterkant van de borst kijk zie je dat het strak gespannen is.

Of is dit mijn visie??
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
gideonbolink
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2006 18:00
WoonplaatsCOLON Vorden

Het namaken van de foto is je gelukt! ;)
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

ik vind het een meer dan geslaagde reeks. En de experimentjes lukken ook al aardig. Ben zelf ook experimenterend bezig maar niet altijd evident.
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar