Noa

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
GTDesign
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2008 15:17
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D & Grip | 580EXII | ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Gebruikers-avatar
JohnS
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 642
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2008 21:01
WoonplaatsCOLON Tijdelijk in het buitenland

Pffff, dat is nog eens een mooie afsluiter zeg!
Gewoon... spullen.
Gebruikers-avatar
KaleFietsbel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009 17:12
WoonplaatsCOLON Heteren (Gld.)
CONTACTCOLON

Een heerlijke serie. Bij de 2e en 4e vind ik de lamp iets te nadrukkelijk, maar complimenten voor het geheel!

groet,

John
Gebruikers-avatar
Brakel
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2164
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 18:29
WoonplaatsCOLON Joure

Mooie verzorgde serie..
Ik ben totaal geen portretschieter maar wat mij opvalt is toch wel de harde nabewerking.
Persoonlijk had ik het mooier gevonden dat de huid wat softer is..

gr
Ronald
Niet geschoten is zeker mis...
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Moet je toch eens beter kijken, Ronald ;) Voor mij is die huid juist heel erg mooi gesoft, niet teveel maar precies goed.

Heel erg knappe en fraaie platen! Die laatste kun je wellicht zo verkopen aan Cacherel ;)
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

niet alleen mooie platen maar zeker ook een mooi model (poeh!)
Mijn favoriet is nr 2 bij foto 1 vond ik door het scrollen dat hij op mij sterker overkomt als hij onder de bovenhaarlijn gecropt wordt.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Rayman001
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2009 19:38
WoonplaatsCOLON Leiden

Een hele mooie serie!!
Mijn favoriet is nummer 1: leuke compositie en lekker gekaderd.
Bij foto 4 vind ik het zichtbare tegenlicht goed uitkomen (bewust in beeld gebracht). Bij foto 2 vind ik dat wat minder. Daar lijkt de "lichtvlek" links wat meer per ongeluk in beeld gekomen.

Kortom, hele mooie platen!!

Groeten!
EOS 40D, Tokina 12-24 F4 DX II AT-X pro, Tamron 17-50 2.8 XR DiII SP, Canon EF70-200 4L IS USM, speedlite 580EX II, + filters, etc.
Gebruikers-avatar
Brakel
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2164
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 18:29
WoonplaatsCOLON Joure

fokkedeboer schreefCOLONMoet je toch eens beter kijken, Ronald ;) Voor mij is die huid juist heel erg mooi gesoft, niet teveel maar precies goed.

Heel erg knappe en fraaie platen! Die laatste kun je wellicht zo verkopen aan Cacherel ;)
Buiten het feit dat ik het hele mooi foto's vind,kan mij de nabewerking ,in dit geval van nr 1 totaal niet bekoren.. :cry:
Ik heb de foto's meerdere malen bekeken,de rest ziet er super uit ,maar nr 1 blijf ik vreselijk vinden.
Alleen al de bovenlip van deze wonderschone vrouw,kan mij niet voorstellen dat ze in het echt er zo uit ziet,voor mijn gevoel is dit totaal over de top..

Maar nogmaals dit is een persoonlijke mening,het verdere niveau van de topic starter kan ik alleen maar benijden.

gr
Ronald
Niet geschoten is zeker mis...
Marloes
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2007 14:46
WoonplaatsCOLON Odiliapeel

Ik heb niet veel meer te zeggen dan WOW
Foto 2 is m'n favoriet, maar eigenlijk zijn ze alemaal top.
Canon EOS 400D + 18-55mm en 35- 105mm zoomlens
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar