Fotoshootdag

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Hallo Mensjes,

Na lange tijd ben ik er weer een keertje. Lange tijd heeft mijn camera in mijn tas doorgebracht maar hij is er gelukkig weer uit.

Graag wilde ik de volgende foto's laten zien. Ze zijn gemaakt op een fotoshootdag.
Ik heb samen gewerkt met 3 visagistes en 3 modellen. Dus van elk van hen een paar foto's.

Esmee
1. Steen
Afbeelding

2. Steen
Afbeelding

3. Steen
Afbeelding

4. Aarde
Afbeelding

Kathleen
5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Maartje
7.Vuur
Afbeelding

8. Vuur
Afbeelding

Op of aanmerkingen zijn altijd welkom

Greetz,
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
Dave73nl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2009 22:30
WoonplaatsCOLON Tilburg
CONTACTCOLON

Vind vooral de serie van de stenen mooi :) Als het nu met een mannelijk model was geweest had het helemaal je achternaam verklaard ;)
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Dave73nl schreefCOLONVind vooral de serie van de stenen mooi :) Als het nu met een mannelijk model was geweest had het helemaal je achternaam verklaard ;)
Thx voor je feedback.

Zo had ik het nog niet bekeken.

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

De eerste drie en de laatste twee genieten mijn bijzondere aandacht. Fraaie platen, mooi bedacht en uitgevoerd! :D

Jo :wink:
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
Dave73nl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2009 22:30
WoonplaatsCOLON Tilburg
CONTACTCOLON

Funnie schreefCOLON
Dave73nl schreefCOLONVind vooral de serie van de stenen mooi :) Als het nu met een mannelijk model was geweest had het helemaal je achternaam verklaard ;)
Thx voor je feedback.

Zo had ik het nog niet bekeken.

Greetz
Wendy
Graag gedaan... Maar vond de serie erg mooi vooral het "leiden" van de stenen naar het model vond ik erg goed, en ook de kleurstellingen het zwart witte mooi!
Niet geschoten is ook niet gemist ;) Wat mis ik weinig de laatste tijd...
Jarenlang "close" vrienden met mijn 350D en delen deze vriendschap op www.dafke.nl
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

leuke ideeen mooie belichting. Alleen de "gespreide vingerfotos" (agressie?? )komen op mij niet echt genoeg over
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Navigator

Voor mij een behoorlijk verschil in kwaliteit en compo van de foto's. Die platen met die stenen (lijken soms ook olievlekken) heb je goed onder de knie. De andere platen zijn voor mij allemaal een stuk minder.

Peter
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

PP schreefCOLONleuke ideeen mooie belichting. Alleen de "gespreide vingerfotos" (agressie?? )komen op mij niet echt genoeg over
Welke foto bedoel je daarmee?

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Navigator schreefCOLONVoor mij een behoorlijk verschil in kwaliteit en compo van de foto's. Die platen met die stenen (lijken soms ook olievlekken) heb je goed onder de knie. De andere platen zijn voor mij allemaal een stuk minder.

Peter
Graag zou ik dan willen weten wat je er minder aan vind. Juist daar leer ik van, nu blijft het gissen naar wat je bedoeld :wink:

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Navigator

Wendy,

Die eerste platen zijn tof. Met een enkel detail waar je oog naar getrokken wordt.

Die andere platen zijn overdone: rook, felle kleuren, lampen, waxinelichtje etc. etc. Te overdadig.............

Just my two cents :wink:

Peter
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

ok. Nu snap ik wat je bedoeld. De rook etc joorde voor mij bij het thema vuur. Dus vandaar ook de rode kleur enzo. Is denk ik kwestie van smaak.

Toch thx voor je beedback.

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
Vanes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 206
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2007 18:31
WoonplaatsCOLON Arnhem

Ik begrijp denk ik wel een beetje wat Peter bedoeld (AL DOE IK HET JE NIET NA!!!)), maar vind foto 4 ook fantastisch. Bij de laatste foto's mis ik ook een soort rust (ook al ben ik wel gek op felle kleuren), waardoor het lastig te bepalen is waar je oog naartoe wordt getrokken.
Foto 2 is zooooo mooi!
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg!
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Welke foto bedoel je daarmee?
eigenlijk nr 6 en 7:

bij 6 is mogelijk het idee gevangen? en bij 7 een soort agressie?.
Ik vind echter de mimiek van het model en de nette bewerkingen deze ideeen niet ondersteunen
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

PP schreefCOLON bij 6 is mogelijk het idee gevangen? en bij 7 een soort agressie?.
Ik vind echter de mimiek van het model en de nette bewerkingen deze ideeen niet ondersteunen
Bij 6 had ik ook een foto gemaakt met de handen omlaag maar dat deed me niets. Ik wilde een soort van kader om het hoofd wat ik gecreerd heb door de handen, dat was mijn bedoeling in ieder geval.

Bij 7 wilde ik een sterke statige houding ( vuur, fel) de blik erbij wilde ik wat woester maar dat kreeg het model nog niet voor elkaar. was de 1e keer dat zij poseerde.
Waarschijnlijk ga ik op dit thema nog eens voort borduren.

Thx voor de feedback.

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Litha
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 264
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2008 17:43

Vind vooral de steen foto's erg mooi. Foto 3 is echt top!!
Heb wel het idee dat het 'vuur'model wel wat vuriger kon kijken. Het klopt niet helemaal nu in het totaal plaatje.
Maar 3 is echt top!
Mijn nieuwe portfolio; www.lithadesign.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar