A6 in de herfst

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Lars Oosterveen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2006 23:00
WoonplaatsCOLON de wijk
CONTACTCOLON

Al een tijdje niet meer gepost hier.
Dus bij deze een paar van afgelopen shoot met een A6.
Mooi met de herfstkleuren in de bomen.


#1
Afbeelding


#2
Afbeelding


#3
Afbeelding
[30D+BG] [12-24] [70-200] [430EX] [overige meuk] [in een Zoomiverse XL]
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Hey,

Ik zou de foto's ff naar 900px resizen en de laatste twee deleten want deze zijn niet scherp.
Verder is de eerste plaat wel lekker maar behoeft deze iets aan nabewerking.
Gebruikers-avatar
Lars Oosterveen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2006 23:00
WoonplaatsCOLON de wijk
CONTACTCOLON

Sorry loade de verkeerde up....
[30D+BG] [12-24] [70-200] [430EX] [overige meuk] [in een Zoomiverse XL]
Aeneas
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 17 Nov 2009 15:12
WoonplaatsCOLON Groningen

Mooie foto's, leuk nummerbord ook (SLR). Hoe heb je deze foto's gemaakt, vanuit een andere auto?

- Hylke
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Hmz, blijft gewoon een mooie auto... Dacht in eerste instantie dat het de A6 was (Snelweg;))?
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
Gebruikers-avatar
huppekees
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1114
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2007 18:31
WoonplaatsCOLON '' Maassluis ''

mooie auto... maar de foto's wat minder..

foto 2 en 3 vind ik het totaal niet halen bij foto-1.. de sfeer van 1 is erg prettig
helaas zijn de gezichten in de auto te aanwezig dit doet een klein beetje afbreuk..

verder is het wel een fraaie compositie.. de diepte in de foto geven een speciaal effect hoewel er geen snelheid in zit wat wel links erg aanwezig is.. heerlijk op spannende hoogte genomen ook.. auto is net ietsjes te centraal maar wordt enigsinds opgeheven door de weg die diepte toevoegd..

foto 1 is dus wel geslaagd maar 2 en 3 zou ik weghalen.. die halen het er niet bij..

waarom?
belichting in 2 is niet mooi.. hoewel de wolkenpartij wel aanvullend spanning zou kunnen geven bij een juiste bewerking, auto staat er te centraal op en de flairvlek is niet mooi op de auto en er net voor.
hoogte is ook niet zo fraai.. maar dat komt omdat ik net die fraaie hoogte van foto--1 nog in beeld heb.. :lol:
belichtin bij 3 is ook niet zo mooi, lucht is veels te fel, hewt viaduct trekt een negatief gevoel.. personen in de auto zijn te gedetaillererd in zicht..

ze halen niet dezelfde kwaliteit als 1...


plezier.. :wink:
EOS 40[color=red]D[/color] / EF 70-200 [color=red]L[/color] 4.0 IS USM / EF 17-40 [color=red]L[/color] 4.0 / EF 50 II 1.8 / EF 35-105 3.5/4,5 / Kenko set / BGrip-E2N /1x16 en 2x4GB geheugen / monopod / 3poot / B&W filters / 430EX speedlite / CS4 + Lr2
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

De eerste springt er voor mij ver bovenuit.....mooi laag standpunt, de snelheid mooi weergegeven en de herfstsfeer en achtergrond geven deze foto iets extra's.

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Lars, wederom mooie auto foto´s uit een andere auto genomen, die heb ik al vaker van jou gezien, sterker nog, het lijkt er op dat ik nooit wat anders van je zie, kun je ook andere truckjes?

Sorry dat ik zo keihard uit de hoek kom, de foto´s zijn echt wel goed, maar volgens mij kun je echt nog veel meer dan je laat zien. Bijvoorbeeld die foto´s die je eens liet zien in het donker met off camera flash.

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar