Kevin op de wildbaan (maar niet alleen)

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

---
Laatst gewijzigd door 1 op Sunnyboy, in totaal 9 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Dennis Rademaker
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 734
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2007 16:36

Hahaha leuk om te zien!

Ik zie wel dat je de meest elegante foto's van me hebt uitgekozen zeg :P
ravon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1480
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007 18:33

Sunnyboy schreefCOLONDus mensen oordeel niet zo en vraag eens waarom ?????????
Zijn de foto's trouwens leuk of niet?????????
Ik ben altijd op zoek naar (onbewuste en onbedoelde) humor in het gedrag van mensen. Mede daarom vind ik de foto's leuk.

Wat betreft het voorkomen van beschadiging van je spullen is het misschien een idee om de volgende keer de draagriem van de camera niet om de nek van je zoon doen als hij er foto's mee maakt (foto 1 en 2). Als hij per ongeluk die riem vergeet en wegloopt, struikelt of omvergeduwd wordt ligt alles op de grond.
Gebruikers-avatar
Dennis Rademaker
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 734
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2007 16:36

Het is inderdaad duidelijk dat sommige mensen het niet snappen.

@bmvduin
Ja die camouflage hoezen zijn daar inderdaad niet noodzakelijk maar je moet ook begrijpen dat je niet elke keer die hoezen erop en eraf gaat halen alleen omdat het dan misschien overdone is. Tevens dien je ook een deel van je objectief te demonteren om die hoezen eroverheen te krijgen....
Je kan je vast wel voorstellen dat je dat echt niet elke keer wilt gaan doen, dus waarom niet gewoon erop laten dan?
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Mijn reactie ging niet alleen om de lenzen maar om het geheel. Maar begrijp me ook niet verkeerd, ik zag gewoon humor in al het groen gecombineerd met de felle kleuren, meer niet. Geen rede van al te grote discussies lijkt me.

Het incident met de heer Muusers is ook al uitgesproken per PM, dat beruste ook op misvattingen van ons beide.

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

---
Laatst gewijzigd door 1 op Sunnyboy, in totaal 9 keer gewijzigd.
Akumal

chris,

de foto's zijn inderdaad erg leuk. Alles kost een hoop centjes maar jullie genieten er volgens mij regelmatig van en dat is het belangrijkste!!

Het meeste moet ik eigenlijk lachen om hoe het statief zit/staat bij Confession :mrgreen: Staat lekker stevig die handel :D .

Rob.
Gebruikers-avatar
Ellie Wijman-Loots
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2009 15:45
WoonplaatsCOLON Eygelshoven - Limburg

even bij de buren geleend.

Dit is wat op de achtergrond gebeurde (of kan gebeuren)

http://www.youtube.com/watch?v=JnQemPDsmr0

zou ook wel eens een keer daar willen staan, is alleen zo'n ver.....d stuk rijden
neem mij maar zoals ik ben, ik kan helaas niet anders zijn
Gebruikers-avatar
Confession
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 680
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2007 17:15
WoonplaatsCOLON Diemen

Akumal schreefCOLONchris,

de foto's zijn inderdaad erg leuk. Alles kost een hoop centjes maar jullie genieten er volgens mij regelmatig van en dat is het belangrijkste!!

Het meeste moet ik eigenlijk lachen om hoe het statief zit/staat bij Confession :mrgreen: Staat lekker stevig die handel :D .

Rob.
hahaha ik heb dan ook niet van die dure meuk :P ( lens was in bruikleen) maar heb een paar prachtige foto's kunnen maken , dat dan weer wel.

statief stond trouwens goed stevig al ziet dat er inderdaad niet zo uit :lol: was op een schuin stuk geparkeerd.
Akumal

Ja wereld opstelling. Als je de hoogte ook kan krijgen met de 3 poten kan je die beter gebruiken dan de middenzuil, deze is nooit zo stevig.


rob.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar