Kevin op de wildbaan (maar niet alleen)

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

xxxx
Laatst gewijzigd door 3 op Sunnyboy, in totaal 26 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
ikenolaf
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2008 08:41
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Wat is die blauwe stip op foto 1? links onderaan?
Een Canon vraagt om goede Bommen en Granaten
Anoniem 3

Sorry hoor, maar voor mij lijkt het wel heel erg op ramptoerisme.
In dit geval zullen het wel burlende (edel)herten zijn geweest.
Geniet ervan, zou ik zeggen. Maar als buitenstaander vind ik het vreemd aandoen, die batterij camera's met camouflagehoezen en die blinkende 4x4's er achter.
Gebruikers-avatar
Ellie Wijman-Loots
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2009 15:45
WoonplaatsCOLON Eygelshoven - Limburg

altijd leuk hoe mensen zich zelf als "kudde" gedragen.
Maar goed dat het objectief op statief stond, denk dat Kevin anders aardig door de kniëen was gegaan (en met hem menig ander denk ik zo)

Ik stoor me er niet aan hoor, laat iedereen zo maar lekker zijn/haar gang gaan.
Beter zo (gecontrolleerd) schieten dan dat iedereen in de wilde weg gaat lopen.
neem mij maar zoals ik ben, ik kan helaas niet anders zijn
Gebruikers-avatar
Confession
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 680
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2007 17:15
WoonplaatsCOLON Diemen

ojee, ik herken mezelf als "ramptoerist" op 1 van de foto's 8)

ik vond het trouwens hardstikke gezellig daar
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

xxx
Laatst gewijzigd door 1 op Sunnyboy, in totaal 26 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Confession
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 680
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2007 17:15
WoonplaatsCOLON Diemen

:oops: :oops: nergens!! :P

ksst mag wel weg hoor :twisted: haha, laten we het maar houden op dat "hert" iets links van het midden op foto 3 :D
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Schietbaan van de Landmacht is toch een terrein veder :mrgreen:

Wel een leuke serie.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

whahahahaha, iedereen in het groen en gecamufleerd whahahahahahaha, zelfs beenwarmers voor de statieven whahahaha Met die mooie fel gekleurde auto´s er vlak achter whahahahahaha en die witte lenzen whahahaha proest whahahahaha proest proest....


ahum, sorry :oops:
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
theoj
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2008 17:57
WoonplaatsCOLON bennekom

ik dacht hetzelfde, bmvanduin!
theoj.
450D+kitlens, tussenringen, EF 75-300 is.
100mm macro.
Gebruikers-avatar
r.muusers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2009 10:39
WoonplaatsCOLON Haarlem

Ik vind het een leuke serie. Denk dat al dat gelach voornamelijk komt van 'had ik ook maar zulke spullen'...

Lijkt me reuze gezellig, en leerzaam om met andere fotograven te spreken. En die camouflage? Ach mocht het niet helpen camoufleren dan ziet het er op de plaatjes tenminste leuk uit, je lens is beschermd tegen beschadigingen en het draagd bij aan het wildsfeertje :)

Vooral een leuk gezicht om zon jonge knul achter een 600mm te zien hangen :D
50D | 10-22 | 17-55 | 50 1.8 II | 100-400
ravon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1480
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007 18:33

bmvduin schreefCOLON... iedereen in het groen en gecamufleerd ...., zelfs beenwarmers voor de statieven .... Met die mooie fel gekleurde auto´s er vlak achter ... en die witte lenzen ....
En aan de grassprietjes te zien staat dit legertje fotografen ook nog eens bovenwinds van de herten, die beesten hebben dus waarschijnlijk echt niet door dat er mensen in de buurt zijn. :wink:

Maar goed, die mensen hebben er zichtbaar plezier in en die herten hebben er verder geen last van anders zouden ze wel verkassen. Leuk toch voor zo'n ventje dat ie met de spullen van Pa mag spelen en er ook nog foto's mee maakt?
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

r.muusers schreefCOLONIk vind het een leuke serie. Denk dat al dat gelach voornamelijk komt van 'had ik ook maar zulke spullen'...
Ga toch weg man, omdat ik het comisch vind dat men daar volledig gecamufleerd staat te fotograferen, terwijl de felle kleuren rondom de fotografen staat ben ik gelijk jalours....jij hebt er echt niets van begrepen, dat is gewoon komisch, blijkbaar ben jij wat jaloers op de humor.

En daarbij, wat heb ik aan een gecamufleerde 600mm + statief, de landschappen die ik voornamelijk fotografeer lopen echt niet weg hoor, ook niet als ik met een felle jaren 80 skioveral aan kom lopen. (zijn body´s wil ik stiekun wel hebben, maar die zijn niet gecamufleerd, dus daar lach ik niet om)

Ieder zijn ding en ik weet dat Sunnyboy een hoop plezier heeft aan zijn hobby en ook dat hij echt de natuur ingaat waar die kleding wel van toepassing is, maar op het moment van die foto´s is het gewoon zwaar overdone en daar lach ik om.
Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
r.muusers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2009 10:39
WoonplaatsCOLON Haarlem

bmvduin schreefCOLON
r.muusers schreefCOLONIk vind het een leuke serie. Denk dat al dat gelach voornamelijk komt van 'had ik ook maar zulke spullen'...
Ga toch weg man, omdat ik het comisch vind dat men daar volledig gecamufleerd staat te fotograferen, terwijl de felle kleuren rondom de fotografen staat ben ik gelijk jalours....jij hebt er echt niets van begrepen, dat is gewoon komisch, blijkbaar ben jij wat jaloers op de humor.
rdone en daar lach ik om.
Bob
Zo, goedemorgen... lekker gewerkt? Doe eens even rustig... Slaat die opmerking op jou specifiek? Ik vind het persoonlijk een beetje raar om zo belachelijk te reageren... Zegt meer over jou dan over mij.

Punt 2: waarom iemand zo uitlachen over de rug van 'humor' vanwege wat camo... De beste man wilde wat sfeerplaten delen.. niet afgerekend worden op zijn camo.

pak een koppie thee en koel af man...
50D | 10-22 | 17-55 | 50 1.8 II | 100-400
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

r.muusers schreefCOLON
bmvduin schreefCOLON
r.muusers schreefCOLONIk vind het een leuke serie. Denk dat al dat gelach voornamelijk komt van 'had ik ook maar zulke spullen'...
Ga toch weg man, omdat ik het comisch vind dat men daar volledig gecamufleerd staat te fotograferen, terwijl de felle kleuren rondom de fotografen staat ben ik gelijk jalours....jij hebt er echt niets van begrepen, dat is gewoon komisch, blijkbaar ben jij wat jaloers op de humor.
rdone en daar lach ik om.
Bob
Zo, goedemorgen... lekker gewerkt? Doe eens even rustig... Slaat die opmerking op jou specifiek? .
Er zijn 2 man die over de camouflage een opmerking plaatsen, 1 zeer uitgebreid met gelach en 1 de het met me eens is, ra ra over wie heb jij het. Prima dat je daar dan op reageerd, maar ga dan niet schijnheilig zeggen dat je het niet over mij hebt.

Verder ben ik heel vrolijk en moet ik vandaag nog werken, dus ook dat zuig je weer uit je duim. ik vind zulke opmerkingen over jaloezie altijd een beetje zielig en daar reageer ik dan ok naar.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
r.muusers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2009 10:39
WoonplaatsCOLON Haarlem

bmvduin schreefCOLON ik vind zulke opmerkingen over jaloezie altijd een beetje zielig en daar reageer ik dan ok naar.
inderdaad, je reageert be-hoorlijk zielig.
50D | 10-22 | 17-55 | 50 1.8 II | 100-400
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Heren, laten we het hier gezellig houden, en pak samen wat te drinken in de kroeg. Verdere opmerkingen op elkaar zullen zonder mededelingen verwijderd worden.

Nu graag weer on-topic
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

xxx
Laatst gewijzigd door 1 op Sunnyboy, in totaal 26 keer gewijzigd.
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

xxx
Laatst gewijzigd door 1 op Sunnyboy, in totaal 26 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Sunnyboy schreefCOLONOh ja vergeet er nog bij te zeggen dat het met elkaar reuze gezellig is en dat je heel veel tips kan krijgen over hoe je moet de camera moet instellen. Dus mensen kom ook eens langs :lol:

Gr. Chris :wink:
Lijkt mij best leuk om een keer mee te maken.
Waar kan je inschrijven of is dit een vereniging?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar