Hoe foto te bewerken

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
henrivdl
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2009 21:11

Ik heb hier een foto die ik gemaakt heb tijdens een workshop, het was een workshop taart maken.
Alleen zit ik nu met een foto die ik eigenlijk graag wil gebruiken maar eigenlijk ook weer niet tevreden ben over de foto.
Nu is er natuurlijk veel mogelijk in photoshop en wil daarbij eigenlijk jullie hulp vragen.
Ik vind de zwarte rand bovenaan de foto erg storend!
Wat zijn jullie meningen en hoe zouden jullie deze foto bewerken?
Afbeelding
Mocht iemand zich geroepen voelen om de foto te willen bewerken, dan wil ik de foto eventueel wel mailen.
Groeten,
Henri
Gebruikers-avatar
huppekees
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1114
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2007 18:31
WoonplaatsCOLON '' Maassluis ''

vier minuten en dan dit.. beetje snel gedaan, want heb niet veel tijd.. (het ziet er ook niet zo super uit) maar je kan dus redelijk wat bereiken..

stel je werkt er een uur aan, dan krijg je wel een perfect plaatje..

photoshop..deel van een laag copieren, plakken, blurren, lagen inelkaar vloeien en lijntjes retoucheren met penceel en voila..

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=152423[/img]
EOS 40[color=red]D[/color] / EF 70-200 [color=red]L[/color] 4.0 IS USM / EF 17-40 [color=red]L[/color] 4.0 / EF 50 II 1.8 / EF 35-105 3.5/4,5 / Kenko set / BGrip-E2N /1x16 en 2x4GB geheugen / monopod / 3poot / B&W filters / 430EX speedlite / CS4 + Lr2
aflits
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 673
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:33

ik geloof dat Huppekees een taart verdiend heeft !!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar