Wanneer opvolger Canon 50D

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

MartinPhili schreefCOLONIk zit ook echt te wachten op een opvolger voor het laatste model
Vertel je dat ook aan je modellen? :D :lol:

--

Ik vind dit topic verders een beetje 'sterven met de folder in je hand'
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
mgifotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2007 11:37
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

ernie115 schreefCOLONHallo Magi

die foto`s van Martin zijn toch goed of niet kan mij niet herinneren dat ze slecht waren .
Helemaal mee eens. Ik vind ze bijna zonder uitzondering prachtig. Vandaar dat ik je opmerking richting martin niet zo kon begrijpen :)
ernie115
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2007 15:54
WoonplaatsCOLON almelo

Hallo Music john

ik reageer op dit bericht omdat ik hier telkens weer dit soort berichten vind op deze site ik kan me wel voorstellen dat iemand een goeie camera zoek
maar dat er dan telkens weer zulke lange discussie`s plaats vinden op deze site wat je dan moet kopen vind ik een beetje overbodig.
en ik zit zeer te overwegen om maar niet meer te kijken op deze site want er gebeurd weinig nieuws de laatste tijd.
ik blijf wel bij mijn mening dat er mensen zijn die denken als ze maar een dure opvolger hebben en dat is tegen niemand persoonlijk bedoeld.
dat ze dan foto`s kunnen maken.
ik heb geleerd dat de man die de ontspanknop in drukt de foto maakt en dat het niet uit maakt of de camera duur is of niet.
mvg johan
JantjeB
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2009 13:03
WoonplaatsCOLON Wortegem-Petegem (België)
CONTACTCOLON

Ernie,

Je hebt er nu eenmaal die graag het nieuwste van het nieuwste hebben en gelukkig maar, want uiteindelijk zorgen zij voor prijsbepalingen, reviews, kinderziektes die verdwijnen bij upgrades enz....
Anders werkten we nog altijd met ne groten bak, en flashkruid op een houten bakske in de tweede hand.

Ik wacht ook op "opvolgers", gewoon opdat die vaak zorgen voor prijsverlaging van de voorganger, waar ik dan weer van profiteer.

Maar "koop gewoon een goeie camera, maakt niet uit welke" is zeer kort door de bocht en getuigd niet echt van kennis van zaken.
Canon EOS 450d ** Sigma 18-50 f2.8 DC HSM Macro ** Sigma 70-200 f2.8 DG HSM (spijtig overleden)** Canon EF 50 f1.8 ** Canon EF 70-210 f3.5-4.5 ** Canon Speedelite 430 EX II **
Gebruikers-avatar
r.muusers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2009 10:39
WoonplaatsCOLON Haarlem

musicjohn schreefCOLONbladiebla
Aan de verkeerde kant van je bed gelazerd? Die offensieve toon kan wel wat minder in mijn ogen.

Wachten op opvolgers is iets wat je kan doen, maar in mijn ogen niet slim is. En zo heeft iedereen er een mening over. Tuurlijk, ts heeft een vraag, en die kan beantwoord worden. Maar op een forum zullen mensen hun mening blijven uiten. En er zijn mensen die TS buiten zijn vraag op andere visies wijzen.

Kun jij jou eigen interpretaties van andermans zinnen wel als "domste ooit" gaan liggen bestempelen, en met reviewsite's komen als bronvermelding voor jou volprezen "feiten", en men wijzen op dat TS alleen een antwoord wil. Nou "nog niet bekend" en slotje.
50D | 10-22 | 17-55 | 50 1.8 II | 100-400
bluecupra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 462
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2006 19:28
WoonplaatsCOLON Den Haag

Vind het erg jammer dat er zo gereageerd wordt door sommigen. Mijn vraag lijkt mij duidelijk. Dat andere er tal van zaken bij gaan halen die totaal niet relevant zijn is spijtig.

Wanneer je op het punt staat een nieuwe camera te kopen is het toch logisch dat je ook kijkt naar (korte termijn) vervanging. Dit heeft direct zijn uitwerking op de prijzen van de huidige modellen.

Gezien pas ergens volgend jaar een opvolger zal komen voor de 50D is mijn vraag beantwoord en kan wat mij betreft dit topic op slot
Canon EOS 7D | BG-E7 Grip | 70-200 F2.8L IS | Canon 24-105 F4.0L IS | Canon 100 F2.8L IS Macro | 430EXII | Kata Bug-203 PL
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

bluecupra schreefCOLON Gezien pas ergens volgend jaar een opvolger zal komen voor de 50D is mijn vraag beantwoord en kan wat mij betreft dit topic op slot
Nou, dan hangen we hier een slotje aan, kan het ook niet verder escaleren
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar