Bands op Mysticfair 2009

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Hallo!

Ook ik was op Mysticfair. Ben 2 dagen geweest en vond de bands echt goed. De Sfeer zelf bij het podium was goed.

Hierbij een selectie uit 2 dagen. Is een lange reeks maar ik hou het bij de beste opnames.

A New Dawn
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

The Dreamside
4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Depotax
7.
Afbeelding

Stream of Passion
8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10
Afbeelding

Deadcell
11.
Afbeelding

The Name
12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

Zo, dat waren ze wel weer geloof ik.
Op of aanmerkingen zijn altijd welkom.

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
Flits73
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2008 21:08
WoonplaatsCOLON ASSEN
CONTACTCOLON

Mooie serie met rauwe emotie! Vooral 11, 12 en 13

Wel valt t me op dat je alleen de bovenzijde van de personen in beeld brengt, doe je dat bewust?

Groet Arjan
Groet, Arjan

Kijk ook es op mijn site www.ajhoman.com
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

De bovenkanten doe ik inderdaad bewust. Vaak vind ik foto's krachtiger overkomen. En het was een klein podia waardoor je vaak toch "storende ellementen" in beeld krijgt.

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ha wendy,

Fijn stel platen zet je neer

Een aantal had ik al gezien een aantal zijn nieuw voor me. Zoals gewoonlijk druipt je stijl en de actie van de platen en da's mooi en fijn.

#1 klaar.
#2 prima, jammer dat de vent links niet net iets verder is met haar achterover gooien
#3 mjum
#4 ook heel fijn. Ik gok dat je bewust voor figuur links hebt gekozen. Vind het ook niet slecht, toch is figuur rechts denk ik net iets krachtiger
#5 yes!
#6 erg leuk deze compo
#7 Ziek en fun
#8,#10 voor jou een beetje een standaard plaat. wel mooi hoor
#9 Grappig: ik mis het stemgebeuren op de gitaar ;)
#11 Marcus zonder helm.. gewaagd en krachtig, dus gelukt
#12 Heel mooi. een hangen blijverd
#13 sorry, maar ik heb 12 gezien

Het licht lijkt me niet verkeerd daar! Mooie kleuren hebben ze gebruikt

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

mmk schreefCOLON #9 Grappig: ik mis het stemgebeuren op de gitaar ;)
Marc
De gitaar was zo. Zat geen kop aan. Snapte het ook niet maar hij was wel degelijk zo.

Greetz en thx voor jouw feedback.

Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
Patrick_S
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 882
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 11:42
CONTACTCOLON

Een serie met voor mij uitschieters, zowel naar boven als naar beneden.

Wat mij 't eerste opviel bij 't bekijken van de serie was het 100% 'torso-gehalte' van de foto's, m.a.w. van iedere artiest staat er op iedere foto ongeveer het zelfde op.
Ik heb de commentaren gelezen, en ook dat je dit bewust doet. Persoonlijk vind ik echter dat er toch wat aan variatie ontbreekt.

Je hoeft dit niet opnieuw te gaan verdedigen, want het is slechts mijn mening, en ik weet ook dat onze meningen hierover verschillen...

#1: Lekkere directe foto. Mooie opener, niks op aan te merken. Zit ook lekker rauw in de belichting, wat de foto absoluut versterkt.

#2: Sanne, zoals ze waarschijnlijk al heel vaak op de foto gezet is. De uitwerking met een 2e persoon op de achtergrond kan ik wel waarderen, maar in dit geval is 't een gitarist die zijn haren goed doet, in plaats van speelt. Voor mij niet zo'n sterke foto.

#3: Gewoon een nette foto. Geen topper, maar ook niet slecht.

#4: Een redelijk rechtoe-rechtaan compositie, maar dan in een heerlijk licht gevangen. Daarbij het masker, het intrigerende handje, topper!

(Effe off-topic: The Dreamside: geweldige band! Ik baalde wel een beetje dat ik dit jaar wegens andere verplichtingen niet naar Mysticfair heb kunnen gaan)

#5: Mooi moment, mooie compositie. Niks op aan te merken dus? Helaas, hij had van mij wat ruimer gekaderd mogen zijn...

#6: Een mooi "dubbelportret". Een foto waar ik wat langer naar heb zitten kijken.

En toen de meest weirde act: Depotax... :D Briljant live act, industrial, maar dan ook weer behoorlijk toegankelijk!

#7: Compositie is netjes. Het moeilijke bij deze band is om expressie of emotie vast te leggen, omdat die continu verborgen blijft achter de maskers van de bandleden...

#8: Scherpte ligt niet goed, qua timing ook niet de sterkste wat je hier laat zien.

#9: Voor mijn smaak ook een beetje krap ingekaderd, maar toch door compositie en zeker ook door kleurstelling een foto die ik er positief uit vind springen.

#10: Deze doet me weinig.

#11: Een typische Deadcell-foto (en da's positief bedoeld). Sterke aan deze foto vind ik dat je niet beeldvullend ingekaderd hebt!

#12: Neusgaten- & huigfoto... :oops: Misschien een beetje kort door de bocht, want het moment en het licht zijn erg mooi. Maar het blijft me toch storen dat de foto zo sterk van onderuit gemaakt is...

#13: En de afsluiter is ook weer gewoon een nette foto...

Patrick
www.rockportaal.nl ~ www.grauekompanie.nl
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Thx voor je feedback Patrick.

Lees het bericht nu pas.

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar